שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה עם כתפיים חשופות

הטרנד הלוהט הזה נמצא איתנו כבר שנים רבות (למעשה, מאז שבריג’יט בורדו האייקונית התחילה אותו אי שם בשנות השישים), ויש לכך סיבות טובות: שמלות ללא כתפיות מייצרות לוק מחמיא, חושני, שיקי ובו בזמן קלאסי, רומנטי ואלגנטי ומתאימות כמעט לכל אישה, מכיוון שהן מאזנות את מבנה הגוף, מעניקות לו פרופורציות מושלמות, מרימות ומחטבות את החזה. כך למשל, נשים מלאות ינצלו את הגזרה כדי להסתיר ולטשטש את הנפח. הגזרה תתאים גם לנשים עם חזה קטן, עם גובה נמוך או קו מותן מטושטש, מכיוון שהיא מעבירה דגש מהחלק התחתון אל העליון.

שמלת כלה עם כתפיים חשופות

הגזרה המוצלחת הזו תיראה נהדר בכל אירוע, אך היתרונות המרכזיים שלה יבלטו במיוחד כאשר היא מיועדת לעיצוב שמלת כלה. ואכן, לא משנה באיזה סגנון מעוצבת השמלה – בוהו שיק, קצפת, גזרת בת הים או אפילו שמלת כלה בגזרת A, וגם לא משנה אם יש לשמלה שרוולים או אין – כל עוד חלקה העליון משאיר את הכתפיים חשופות, הכלה בוודאות תקצור מחמאות ותגרום לאפקט “וואו”.

אז, אם גם את נפלת בקסמה הרומנטי של הגזרה העל זמנית הזאת, ופשוט חייבת אותה לחתונה, הנה כל מה שאת צריכה לדעת על שמלת כלה ללא כפיות.

מראה מושלם בשמלת כלה עם כתפיים חשופות

החלק העליון הפתוח של השמלה צריך להישאר נקי, ללא קישוטים מיותרים. למעשה שמלה ללא כתפיות נראית כל כך דומיננטית שכל תוספת עלולה לחבל ביופייה. התכשיטים שאת עונדת – עגילים, ענק או שרשרת – גם הם צריכים להיות שקטים וקטנים יחסית, כדי לא להעמיס ולגנוב את הפוקוס.

את השמלה ללא כתפיות אפשר להשלים עם צעיף שקוף, שכמיה או עליונית תחרה – כל אחד מהפריטים הללו יאפשרו לך להתאים את המראה לטקס חופה וגם יעזרו לך להתחמם אם האירוע מתקיים בחורף.  

כאמור, שמלת כלה סטרפלס יכולה להשתלב עם שלל סגנונות. יחד עם זאת, חשוב לוודא כי הסילואט עצמו של השמלה מתאים למבנה גופך. כך למשל, חלק עליון ללא כתפיות בשילוב עם אורך מיני עלול “להנמיך” וויזואלית ולכן פחות מומלץ לנשים נמוכות. גם לכלות עם חזה גדול  מומלץ לבחור בגזרות באורך מקסי או מידי ולהימנע משמלות קצרות.

שמלת כלה סטרפלס

דוגמאות לשמלת כלה ללא כתפיות

גזרה סטרפלס יכולה להתאים הן ללוק אלגנטי וקלאסי והן למראה נועז ושובר מוסכמות. בין אם תרצי להופיע בחתונה בדמות של נסיכה מאגדות, או בתור כוכבת הוליווד של שנות השישים, שמלת כלה עם כתפיים חשופות יכולה להפוך למושלמת עבורך כל עוד תעצבי אותה נכון, עם הבד והסילואט שמחמיאים למבנה גופך.

כך למשל, להדגשת נפח החזה, העיצוב של החלק העליון יכול להתבסס על מחשוף בצורת V, הבנוי מחתיכת בד אחת או מכפלים או רצועות בד שמוצלבים במבנה שתי וערב.

אם יש לך כתפיים רחבות, תרצי לאזן אותם באמצעות חלק עליון מתחרה עם חיתוך ישר ושרוולים תואמים. מראה של כתפיים חשופות יראה פרופורציונלי ומעוצב גם בשמלת פרנזים קצרה מבד קליל ללא קו המותן בסגנון רטרו. מחשוף בצורת לב עם או בלי שרוולים מבד עבה עם תמיכה חזקה, שממשיך אל תוך חצאית קלאסית, יעניק למבנה גוף מרובע קימורים נשיים.

שמלת כלה שרוולים עם כתפיים חשופות

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button