שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה מיוחדות

כל כלה רוצה להרגיש ביום החתונה שלה אחת ומיוחדת. היא רוצה שהשמלה שהיא לובשת תשקף את האישיות שלה, תגרום לה להיות בולטת בשטח ותגרוף מחמאות ושבחים. בעוד שחלק מהכלות מגיעות אל הסטודיו ומחפשות שמלות בגזרות קלאסיות, כמו גזרות בת הים או גזרת אמפייר, בגוון לבן או שמנת ובעיצוב קלאסי ומדויק, אחרות מעדיפות לנצל את היום המיוחד שלהן כדי ללבוש משהו מיוחד, כזה שהן לא זוכות ללבוש כל הזמן – שמלות כלה מיוחדות.

 שמלת כלה מיוחדת

בכל גזרה, בכל בד

ההגדרה של שמלות כלה מיוחדות היא הגדרה כללית מדי. למעשה מדובר באינספור סוגים של שמלות כלה, שיוצאים מהמראה הקלאסי של כלה עם שמלה חגיגית ולבנה. שמלת כלה מיוחדת יכולה להיות בצבע מיוחד – למשל תכלת, ורוד או אפילו אדום, לפי ראות עיניה של הכלה. היא יכולה להיות בעלת גזרה מיוחדת – מגזרת פפילום ועד לשמלת פיפטיז שחושפת רגליים.

קשה בדיוק להגדיר מה הופך את השמלה למיוחדת, אבל מה שאפשר להגיד על כל השמלות שנוצרו תחת ההגדרה הזו היא שהן מוצר ייחודי שלא מתאים לכל כלה ושהרבה פעמים נובע מהאופי והאישיות של הכלה שמזמינה את השמלה.

מכל תקופה, בכל סגנון

שמלות כלה מיוחדות יכולות לקבל השראה מכל תקופה בהיסטוריה ומכל סגנון עיצובי. הן יכולות לקחת אותנו אחורה אל התקופה הויקטוריאנית, לשנות השישים הסוערות או לאלגנטיות ולקסם הנשי של שנות השלושים. כל אחת מאיתנו מושפעת מתקופות אחרות וכל מעצבת שמלות כלה שיוצרת שמלות מיוחדות יודעת לקחת את ההשפעות של התקופות האלו ולתת להם רמזים עכשוויים בתוך שמלת הכלה שהיא מעצבת.

שמלת כלה מיוחדת מתחרה

כלה בטוחה בעצמה – עם שמלה שכולם ידברו עליה

כלה שרוצה שמלה מיוחדת ביום החתונה שלה היא בדרך כלל אחת שיש לה בטחון עצמי, היא יודעת מה היא אוהבת, מה הסגנון שלה ומה היא רוצה להשיג מבחינת המראה הכללי ביום החתונה. אין דבר משמח יותר עבור מעצב שמלות כלה מאשר כלה שרוצה להתפרע, להיות ייחודית ולהתנסות בעיצוב קצת שונה. זו ההזדמנות שלנו להיות יצירתיים ולמצוא יחד עם הכלה את העיצוב הקולע בדיוק למה שראתה בעיני רוחה. התוצאה היא שמלה מהחלומות שכולם ידברו עליה ובעיקר – שאותה כלה תרגיש בה מיוחדת ואופנתית.

מעצבת שמוכנה להעיז

כדי שתוכלי למצוא שמלת כלה מיוחדת ליום החתונה שלך את צריכה לצדך מעצבת שמלות כלה שמוכנה להעיז. אני שמחה לארח בסטודיו שלי כלות שרוצות להרגיש מיוחדות ביום החתונה שלהן ויש להן רעיונות קצת אחרים לגבי שמלת הכלה שלהן. בכל פעם שמגיעה אליי כלה כזו, אנחנו מנהלות דיון אישי ומחליטות על הסגנון והגזרה, הבד והאופי של השמלה. המטרה שלי היא תמיד לקלוע בדיוק לחלומות של אותה כלה ולאפשר לה להרגיש יפה ומיוחדת ברגעים המרגשים בחייה.

שמלת כלה וינטאג' גב חשוף

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button