שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה מהסרטים

הסופר הנודע אוסקר ווילד כתב “החיים מחקים את האומנות יותר משהאומנות מחקה את החיים” וביטוי זה נכון עוד יותר כאשר מדובר בעיצוב שמלות כלה. מעצבים רבים נוטים לקחת השראה מן הסובב אותם ושמלות כלה נסיכותיות קיבלו את מקור השראתם מתעשיית הסרטים העולמית לאורך השנים. חתונות על הכוללות שלל רב של אירועים, כניסות דרמטיות ועיצובי תפאורה מרהיבים נתנו מקום לייצור את שמלת הפנטזיה של כל כלה. שחקניות קולנוע רבות מגלמות תפקידי כלות בסרטים וככאלה נוצרת גם התחושה ששמלות הכלה בסרט משקפות גם את אישיותן ורצונותיהן בחיים. אך, האם באמת כך הדבר?

שמלת הכלה של אודרי הפבורן

בסרט “מצחיקונת” משנת 1957 גילמה אודרי הפבורן את ג’ו הנישאת לבחיר ליבה דיק. בסרט קולנוע זה לבשה אודרי שמלת כלה נפוחה עטורה בשכבות של בדי טול עם הינומה תואמת כיאה לדמותה הקולנועית של ג’ו. לעומת זאת, בעת חתונתה של אודרי הפבורן עם אנדריי דוטי בשנת 1969, לבשה הכלה שמלת מיני עם שרוולים ארוכים וצווארון גבוה כשלראשה מטפחת ראש.

שמלת הכלה של גרייס קלי

הנסיכה שעל שמה נקראו שמלות כלה רבות התחילה את דרכה כשחקנית קולנוע ובסרט “בצהרי היום” לבשה שמלה כלה צמודה מבדי סאטן מעוטרת ברקמה אלגנטית. ביום נישואיה לנסיך רנייה ממונאקו לבשה גרייס קלי שמלת כלה רומנטית עם חגורת מותן גבוהה והינומה ארוכה ורקומה בעבודת יד.

שמלת הכלה של קתרין דנב

השחקנית הצרפתייה גילמה באחד מסרטיה הראשונים את דמותה של ג’סטין אשר לבשה שמלת כלה קצרה עם צווארון אטום. שמלת הכלה של קתרין בסרט הכתה גלים והיוותה השראה למעצבים רבים, אך בעת חתונתה עם הצלם הבריטי דיוויד ביילי היא חרגה לגמרי מן המוסכמות ולבשה שמלת קוקטייל צמודה ושחורה.

שמלת הכלה של קיירה נייטלי

בסרט “אהבה זה כל הסיפור” לובשת השחקנית קיירה נייטלי שמלת כלה מלאה במשחקי שקיפות ומעוטרת בנוצות, פייטים ואבנים מיוחדות. בעת חתונתה עם ג’יימס רייטון לבשה קיירה שמלת כלה סטרפלס מודרנית עשויה משכבות של בדי טול מכווצים עם עליונית תואמת וזר פרחים עדין לראשה.

שמלת הכלה של מרלין מונרו

שחקנית אגדית אשר בלטה בסרט “ג’נטלמנים מעדיפים בלונדיניות” משנת 1953 עם שמלת כלה תחרה. שמלה נסיכותית מעוטרת בשכבות של בדי תחרה מיוחדים עם משחקי שקיפות בחלקה העליון של השמלה. בעת נישואיה לשחקן הבייסבול גו’ דימאג’יו החליטה מרלין מונרו לצאת מן השגרה וללבוש שמלת חליפה שחורה עם צווארון לבן כשבידיה זר של סחלבים.

שמלת הכלה של אליזבת טיילור

אליזבת טיילור נישאה 8 פעמים בחייה ובכל פעם לבשה שמלות כלה שונות ואף שנויות במחלוקת, אולם באחד מתפקידיה הראשונים, בסרט “אבי הכלה” לבשה שמלת כלה קלאסית עם שרוולים ארוכים ומלאה בפנינים ועיטורים ייחודיים שהושלמו על ידי הינומה. בחייה, נישאה אליזבת טיילור לשחקן ריצ’ארד ברטון פעמיים ובשנת 1964 עוצבה עבורה שמלת שיפון ארוכה עם גלימה כאשר שיערה עוטר בפרחים לבנים.

Elizabeth Taylor's Wedding Gowns

שמלת הכלה של מיה פארו

השחקנית מיה פארו הייתה נשואה במשל שנים ארוכות לשחקן והבמאי וודי אלן, אך לפני נישואים אלו הייתה מיה נשואה גם לאחד והיחיד – פרנק סינטרה. בחתונה זו לבשה מיה פארו שמלת כלה אלגנטית, מעוצבת בקווים נקיים עם כפתורים ותספורת קצוצה ללא כל תוספות.

שמלת הכלה של דורותי דנדריג’

שחקנית נודעת יותר בשל סרטיה “פורגי ובס” ו “כרמן ג’ונס” גילמה דמות בסרט “הרלם גלובטרוטרס” ובו לבשה שמלת כלה עם ג’קט עליון בהיר כשלראשה כובע ללא הינומה. במקרה זה המציאות חיקתה את האמנות וביום כלולותיה עם בעלה ג’ק דניסון עיצבה שמלת כלה דומה במראיתה לזו שבסרט. השמלה עוצבה בסגנון חליפת שני חלקים עם שרוולי שיפון קצרים ונפוחים.

שמלת הכלה של ג’ולי אנדרוז

“צלילי המוסיקה” הוא אולי הסרט הידוע ביותר שלה, אבל ג’ולי אנדרוז שיחקה בסרטים רבים וטובים לא פחות כאשר בסרט “מילי המודרנית” לבשה שמלת כלה ייחודית באורך מידי מסאטן עם שובל ארוך ולא אופייני לעיצוב הכללי של השמלה עצמה. לראשה הינומה מפוארת מבדי טול עם כתר פרחים. את האופי הייחודי של שמלה זו הותירה ג’ולי מאחור בעת חתונתה האמיתית, שם לבשה שמלת כלה וינטג’ עם שולי רקמה ייחודית ומחשוף קדמי מכוסה בבד תחרה למראה צנוע יותר.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button