שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

קולקציית שמלות כלה 2019

הסטודיו של אושי מתחדש בקולקציה חדשה של שמלות כלה 2019.

שמלות כלה 2019 בסטודיו אושי >

הכלות המתכננות להתחתן השנה יוכלו להתרשם משמלות הכלה של הקולקציה החדשה וליהנות ממבחר שמלות יפות, מרגשות, מיוחדות וחלומיות הרבה יותר! מי שתיחשף לדגמים השנה לא תוכל שלא להתאהב!

העונה החדשה בסטודיו אושי נפתחת עם קולקציית שמלות כלה מרהיבות ומלאות בסטייל שעוצבו מבדים יוקרתיים ובתפירת קוטור עם אלמנטים עיצוביים מרעננים הבולטים בשמלות כלה 2019.

הקו היוקרתי המאפיין את עיצוביה של אושי משלב בעונה החדשה קולקציה מרהיבה ביניהן נראה שמלות כלה בסגנון רך ורומנטי קווים נקיים ואלגנטיים המשולבים בין עושר ומורכבות של כל פרט ופרט – שמלת כלה רומנטית משולבת בבדי שיפון וטול משי דרך תחרה צרפתית ועד שימוש בבדי וינטג’ מקוריים מראה שמלות הכלה הרומנטיות משולבות בטאץ’ גלאמי.

שמלות הכלה הקלאסיות 2019 מאופיינות בעיצובים מופלאים בחלק הקדמי וגם בחלק האחורי , גזרות שמלת הכלה מחמיאות לגוף המלוות את קימוריו ויוצרות צללית ארוכה נשית ואלגנטית רכה מחד ומלאה בעוצמה מאידך.

השנה הדגמים מאופיינים בהרבה יותר גלאם, אדג’יות ותחכום.

המאבק בין הסגנונות בין הסטייל הקליל והמשוחרר לבין הגלאמיות ואפקט “הוואו” משולבות ביחד בשמלה אחת היוצרת מיקס בוהו – גלאמי מדהים ויפה במיוחד.

שמלות בסגנון הבוהו שיק שהפכו לטרנד אהוב בתקופה האחרונה נמצאות בקולקציה לטובת הכלות המחפשות מראה משוחרר ולא פורמלי , קליל שכייף לרקוד ולהשתולל אבל עדיין להיראות זוהרת ובעלת נוכחות לחתונה בחיק הטבע או על חוף הים.

קולקציית שמלות כלה 2019

טרנד שמלות כלה נסיכותיות משתלבות גם הן בקולקציה החדשה תוך שילוב מדויק באלמנטים ספרדיים עם ווייבים צועניים שבאים לידי ביטוי בהמון חיוניות וחופש שקיימים בין שכבות השמלה והבדים השונים הכוללים overskirt דרמטי.

בחלק מהדגמים המשלבים סגנון של שמלות כלה וינטאג’ בקולקציית שמלות כלה 2019 נראה משחקי בד של תחרות ארוגות וסרוגות בגוונים חלביים שמלות עדינות מחד ובעלות נוכחות מנגד , קשירות ומראה  oversizeנראה בחלק מהדגמים.

בקולקציית שמלות כלה 2019 משולבות שמלות בגזרה מודרנית המתאפיינת במפתח סקסי המכיל שילוב מדויק ועדין של אפליקציות פרחים וקריסטלים עדינים אשר מפרידים בתחכום רב בין החלק העליון הצמוד של השמלה לזה התחתון בעל הגזרה הנשפכת כשמפלים שקופים של בד זורמים מתוך השמלה.

לצד השמלות החשופות והחושניות תוכלנה למצוא גם שמלות כלה צנועות עם שרוולים ארוכים אשר מתאימות לכלות דתיות ומסורתיות , שרוול ארוך ואלגנטי המשלב מראה רומנטי עם חלק תחתון נשפך ודרמטי בגזרת A-line שמלות המלאות בגלאם עם אפליקציות עדינות בעבודת יד ומפתח מדויק.

בואי לבחור את הדגם האהוב עלייך!

בסטודיו בוטיק של אושי כל השמלות מעוצבות כדי להעניק לך מראה של פעם בחיים!

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button