שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

גוונים של שמלות כלה

איזה צבע שמלה מתאים לגוון העור שלך ?

בנוסף לסגנון שמלת הכלה האהוב עלייך, מבנה גוף ונתונים פיזיים שאנחנו אוהבות להדגיש יותר או פחות –
גם לצבע העור יש השפעה על בחירת שמלת הכלה המתאימה. שמלת כלה לבנה לא תמיד תתאים לבעלות גוון עור מסויים ואילו שמלות שנהב או שמנת יכולות להיראות צהובות על גבי גוון עור מסויים אחר. אז איך מתאימים את צבע השמלה לגוון העור? הנה כמה טיפים עבורכן.

כלה מדהימה ביופיה

הכירי את סוג העור שלך

יש שלושה גווני עור עיקריים שאנחנו יכולות להתייחס אליהם כשאנחנו מדברות על גוון השמלה, גוון העור ומה שביניהם: גוון עור לבן ובהיר, גוון עור צהבהב וגוון עור כהה.

התאמת שמלת כלה לגוון עור בהיר

גוון עור לבן ובהיר, עור צח כפי שקוראים לו בשפה הספרותית, הוא גוון שניתן להתאים לו גווני בד שונים ולרוב הוא יחמיא לגוון הנבחר ולהפך. עם זאת, שמלת כלה לבנה בגוון מט עלולה להיות בהירה מדי וליצור מראה שהוא מעט חולני, תלוי עד כמה העור הוא בהיר.

לכן, כדאי לבחור בשמלה לבנה עם משחק טקסטורות או ברק מסוים, שייצור גיוון מעל לעור הבהיר. גוון לבן הוא המחמיא ביותר לצבע עור כזה, אך ניתן לשחק ולבדוק אפשרות לצבע כסוף ואפילו שמלת כלה בגווני תכלת בהירים מאד.

אם בחרת בשמלת כלה לבנה סטנדרטית, כדאי לשלב איפור עם מעט צבע – למשל ליפסטיק ורוד או אדום, תכשיט צבעוני עדין או נעליים בצבע אחר, כך שייווצר גיוון והמראה לא יהיה מאד חד גוני.

התאמת שמלת כלה לגוון עור צהבהב

גוון עור צהבהב הוא גוון בהיר, בעל טון בינוני, לא חיוור ושקוף מאד. אם יש לך צבע עור כזה, ממש כמו למרבית האוכלוסיה בישראל, תוכלי לבחור שמלות כלה בגוונים שונים. שמלת כלה לבנה תחמיא במיוחד לגוון עור כזה, אך גם צבע שמנת בהיר ועדין, על קו הווניל ולא יותר מכך. כל צבע שנוטה לזהוב או שמנת כהה יותר, יהפוך את המראה לצהבהב מאד.

אם בחרת בשמלת כלה בגוונים של שמנת, נסי לשלב אותה עם צבעים קרים, למשל תכשיט בצבע תכלת או ירקרק עדין, איפור בגווני כסף או נעליים בגוונים מטאליים או קרים אחרים.

התאמת שמלת כלה לגוון עור כהה

אם עורך הוא כהה יותר, תוכלי לבחור לא מעט גוונים שייראו מדהים על הגוף. לבן, שמנת, וניל, שנהב, אפרפר-אוף ווייט ואפילו כסוף וזהוב יחמיאו מאד לעור שידגיש את האלמנטים המיוחדים של כל שמלה.

במקרה זה תוכלי ליצור מראה מעניין באמצעות איפור בליפסטיק אדום וגוונים מעושנים בעיניים או לחילופין, מראה ניוד נקי, שבו את יוצרת ברק על הפנים מבלי להדגיש בצבעים את העור.

השילוב של שמלות בגוון הנכון לצד איפור מחמיא ואקססוריז שמשתלבים עם המראה של השמלה מדבר בכל טון וגוון של עור. לפני שאת בוחרת את השמלה שלך, התנסי, תשחקי ותסקרי את השטח לחיפוש אחר השראה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button