שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

מדידת שמלת כלה

אחד הדברים הכי מהנים בתהליך ארגון החתונה הוא המדידות של שמלת הכלה. המדידות מתבצעות מספר פעמים לאורך התקופה שלפני החתונה כדי לאפשר לכלה ולמעצבת ליצור יחד את השמלה המושלמת והמתאימה ביותר לכל אחת ואחת. בכל פעם מחדש מדובר בעוד התקדמות לעבר סבלנות, החלטיות וראש פתוח יש כמה דברים שכדאי להביא וליישם בזמן המדידות.

קבלי חמישה טיפים למדידה אפקטיבית של שמלת כלה בדרך אל החופה המושלמת.

אל תשכחי להביא נעליים מתאימות

כשאת מודדת שמלה את צריכה לעשות זאת בתנאים הדומים ביותר לאלו שיהיו לך ביום החתונה. הגובה של חצאית השמלה לא יהיה אותה הדבר אם תגיעי עם כפכפי האצבע או עם נעלי העקב שלך. חשוב להביא איתך את נעלי הכלה שאת מתכוונת לנעול ביום החתונה או דגם הדומה להן בגובה העקב ובסגנון. כך תוכלי יחד עם המעצבת לבדוק שאורך השמלה מתאים בדיוק ומחמיא לך (וגם לנעליים!).

בחרי מראש את החזייה שתלבשי

כדאי לרכוש בתחילת המדידות חזייה טובה שתוכל לשמש אותך בכל פעם שאת מגיעה למדוד את שמלת הכלה. החזייה צריכה להחזיק את החזה בצורה מחמיאה וטובה ולאפשר לך ולמעצבת לבחון בצורה הטובה ביותר איך ייראה החלק העליון של השמלה. המעצבת תוכל לשלב את החזיה שלך בשמלה כך שתרוויחי נוחות מקסימלית ומראה נקי.

woman-trying-on-wedding-dress

מתכוונת להשתמש במחטב? אל תשכחי אותו גם במדידות

אם את מתכוונת להשתמש במחטב מכל סוג שהוא, אל תשכחי זאת גם במדידות. הביאי איתך את המחטב וליבשי אותו בזמן המדידות כדי לקבל את המראה המדויק ביותר. לצד המחטב חשוב להצטייד וללבוש באותו היום בגדים תחתוניים טובים ואיכותיים, שמחזיקים ואוספים את הגוף. כדאי לוותר באותו יום על תחתוני הסבתא או תחתוני הטריקו שעלולים ליצור סימנים מתחת לשמלה.

צרפי למדידות מישהי שאת סומכת עליה ועל חוות הדעת שלה

לצד המעצבת שצריכה להיות יד ימינך במהלך המדידות וליצור עבורך את השמלה המתאימה לך ביותר, כדאי להביא למדידות גם חברה או קרובת משפחה שאת סומכת על חוות הדעת שלה. המטרה היא לא לגרוף מחמאות ומחיאות כפיים, אלא לקבל חוות דעת אמיתית וכנה. חשוב שיהיה לך עם מי להתייעץ במהלך כל מדידה ולשקול שינויים והתאמות אחרונות. כדאי להביא למדידות מהשלב הראשון את אותה החברה או קרובת המשפחה ולא להגיע בכל פעם עם חברה אחרת, זה עלול ליצור בלבול ומתח מיותר.

bride's-wedding-dress

תכנני מראש את עיצוב השיער בהתאם לקונספט

יחד עם תהליך יצירת שמלת הכלה מגיע גם השלב שבו את מדמיינת במוחך איך ייראה המראה הכללי, איזו תסרוקת תהיה לך. כדאי להגיע למדידות עם תסרוקת הדומה לתסרוקת שאת רוצה ליצור ביום החתונה – שיער פזור, שיער אסוף, שיער קלוע בצמה וכו’. כך, כאשר תעמדי מול המראה, תוכלי להתרשם מהמראה הכללי ולא רק מעיצוב השמלה בלבד. מומלץ להביא גם תכשיטים שאותם חשבת לענוד לחתונה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button