שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה, ערב ואיפור

כאשר אנחנו יוצאות לאירוע חגיגי, בין אם מדובר בחתונה של החברה הכי טובה או יציאה שגרתית, אנו תמיד שואפות להיראות במיטבנו. לא פשוט כיום להתבלט ולהיראות זוהרת, כאשר כולן משקיעות מאמצים רבים בלבוש, איפור ושיער מתוקתקים. איך בכל זאת תעשי זאת?

הסוד טמון בשילוב חכם ונכון בין המרכיבים הרבים והשונים של ההופעה החיצונית שלך.
מהם המרכיבים החשובים הללו ועל מה כדאי לשים דגש כאשר את מתכננת את הלוק שלך להערב?

 

שילוב נכון בין שמלה ועיצוב שיער לאיפור ערב איכותי

המרכיבים העיקריים עליהם יש לשים דגש ולשלב ביניהם בצורה נכונה הם הביגוד והאקססוריז הנלווים אליו –  דוגמת תיק, עגילים, תכשיטים אחרים, יחד עם המרכיבים ה”קוסמטיים” – איפור נכון ומתאים, עיצוב שיער מוצלח.

כיצד נדע לשלב בצורה נכונה ואסתטית בין הגורמים השונים והחשובים הללו, על מנת להשיג את השילוב המתאים ואת הלוק הנכון?

השלב הראשון מתחיל במראה שתרצי ליצור ובהחלטה על סגנון. כך, במידה ובחרת בשמלה במראה כפרי וזה המראה שתרצי לשמר – נלך גם על גווני איפור מתאימים – איפור טבעי בגוונים בהירים אשר ישתלבו עם עורך ויעניקו לך מראה טבעי ו’לא מאופר’. במילים אחרות, נרצה ליצור מראה טבעי של חוסר מאמץ, כזה שרק מדגיש את הנתונים הטבעיים שלך.

דוגמה נוספת והפוכה, היא בחירה בשמלת ערב דרמטית –  שמלה נפוחה, צבעונית מאוד או בולטת מזמינה פעמים רבות בחירה בסגנון איפור בולט ונוכח יותר: צבעים חזקים ובולטים או הדגשה של תווי הפנים.

במקרה בו הולכים לאירוע שיש בו תמה מסוימת מבחינת סגנון או צבעים, כדאי להתאים את האיפור לתמה הנבחרת או הצבעים השולטים – הכוונה היא כמובן לא איפור פורימי, אבל במידה והתמה של האירוע היא קוקטייל חגיגי מומלץ לבחור באיפור בגוונים זוהרים, לשלב מעט זהבים או נצנוץ במקומות נכונים.

עדה לזורגן
את לא בטוחה איך עושים את זה?

נהוג לומר שסטייל הוא דבר שיש לך או שאין. אנחנו מאמינות שגם אם לא התברכת בחוש סטייל מפותח, תוכלי ללמוד קווים מנחים שיעזרו לך לדעת מה הם שילובים נכונים בדרך להרכבת להרכיב לוק נכון וליצור אותו בעצמך. מה שנדרש הוא הגדרה ברורה של המראה שתרצי להשיג – נוצץ ובולט במיוחד, סולידי, מסתורי וכד’. מעט מחקר על המרכיבים שמאפיינים את הסגנון – עיון במגזינים והפקות אופנה ורכישה של הפריטים שחסרים לך – ביגוד, אקססוריז או מוצרי איפור איכותיים.

ובכל זאת, כשמדובר באירועים חשובים או זוהרים במיוחד – מומלץ להפקיד את העבודה בידי אנשי המקצוע -– סטייליסטיות, מאפרות מקצועיות, מעצבות אופנה ומעצבות שיער. כל אשת (או איש) מקצוע תוכל לייעץ לך בתחום ההתמחות שלה ולעזור לך ליצור את הלוק שתרצי להשיג.

המאמר נכתב בשיתוף סטודיו עדה לזורגן איפור כלות.

 

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button