שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

איך לבחור שמלת כלה בשנת 2014? המדריך המלא

עונת החתונות של שנת 2014 בשיאה. המשימה הראשונה של כל כלה שמתכננת חתונה היא לא האולם, ההזמנות, הטבעות והאוכל אלא איך לבחור שמלת כלה. כל אחת מאיתנו רוצה להרגיש הכי נסיכה, כובשת, מלכה ליום אחד, כל אחת מאיתנו רוצה שהשמלה שהיא תלבש תהיה כזאת שזוכרים וכזו שתצטלם טוב בתמונות החתונה.

בשנת 2014 נהנית כל כלה מהזכות לבחור לעצמה שמלת כלה בסגנון שהיא אוהבת, בצבעים ובשילובי הבד שהיא מעדיפה. למרות ואולי דווקא בגלל שפע הסגנונות והגזרות, הבחירה היא ממש לא קלה.

 

שאלנו את המומחים של “אושי שמלות כלה” איך לבחור שמלת כלה עכשיו ומהם הדברים הכי חשובים בבחירת השמלה

 

איך לבחור שמלת כלה? התאימי את השמלה לאישיות שלך

לכל בחורה יש אישיות משלה. יש כזו שהיא מופנמת ולא אוהבת לחשוף יותר מדי מעצמה, מבפנים ומבחוץ. יש בחורה שבכל מקום שהיא מגיעה מבחינים בה, בגלל אנרגיה שכזו ויש מי שהיא ילדת טבע מושלמת. יש בחורות שמתחברות לעבר ויש כאלו שאוהבות כל דבר שקשור לחדשנות ולעתיד. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את השמלה לבחורה ולא את הבחורה לשמלה.

אם את מתחברת לאופנות העבר, תבחרי בשמלה בסגנון וינטאג’, סגנון פופולרי מאד כיום. אם את בעלת אישיות קופצנית ושמחה, בחרי בשמלה עם המון אלמנטים נוצצים ושלבי אותה עם פריט שובב – למשל – נעלי עקב בצבע אדום או ורוד. אם את אוהבת להרגיש כמו כוכבת הוליוודית, בחרי בשמלה אלגנטית וצמודה לגוף, עם הרבה “בלינג”.

 

בחירת שמלת כלה, הקשיבי לעצמך – וגם למעצב

מערכת היחסים בין המעצב שיעצב עבורך את השמלה ובינך חשובה מאד. הוא מי שבסופו של דבר ייצור עבורך את הפנטזיה ואת המראה שאיתו תצעדי אל החופה. חשוב שתבחרי במעצב או בחנות שמספקת לך את השמלות שמדברות אלייך, מעצב עם סגנון שאהוב עלייך במיוחד, מעצב שיזרום וילך עם הרעיונות שלך וישלב אותם ברעיונות המקצועיים שלו.

תני למעצב לעשות את שלו ולהתאים את השמלה לגוף שלך ולנתונים שלך, אבל תקשיבי גם לעצמך .אם לא תרגישי בנוח בשמלה שתלבשי בסופו של דבר בחתונה, עוגמת הנפש תהיה רבה מאד.

 

נוחות היא לא פחות חשובה מעיצוב שמלת הכלה

כלות רבות נסחפות אחרי עיצוב השמלה אבל שוכחות מהנוחות שלהן. לפני שאת בוחרת שמלה תמדדי את השמלה, תלכי איתה בחנות, תצעדי כשאת לובשת נעלי עקב, תרגישי את השמלה ותראי האם את יכולה להעביר ערב שלם כשאת לובשת אותה. חשוב מאד שתרגישי נוח בשמלה שלך ולא תהיה מוגבלת בתנועה שלך.

 

בחרי בבדים איכותיים ותפירה מקצועית

כדי שתרגישי נוח בתוך השמלה שתבחרי, אל תתפשרי על בחירת בד איכותי. רכשי או השכירי את השמלה רק מספק שמציע לך שמלות איכותיות, עשויות מבד נעים ונוח ללבישה. בשנת 2014 כל מעצב צריך להקפיד על שימוש בחומרי גלם איכותיים, על תפירה מקצועית ככל האפשר ועל תוצאה סופית מהממת.

 

איך לבחור שמלת כלה – הטרנדים החמים של 2014

בכל שנה יש טרנדים חדשים בתחום שמלות הכלה. השנה תוכלי לבחור בין שילוב של אבני חן, תחרות עם אפליקציות של פרחים, גזרות חובקות גוף וגזרות בסגנון שנות הארבעים והחמישים. שמלות כלה רבות משולבות עם שכמיות שקופות ונעימות. מי שתרצה לחשוף רגליים, תהנה מטרנד שמלות הפפילום והקוקטייל הקטנות, שמגיעות עד לקו הברכיים.

 

ובסופו של דבר, הבחירה היא שלך!

בחירת שמלות כלה בכל שנה היא בחירה לא קלה. על השאלה איך בוחרים שמלת כלה בשנת 2014 אפשר לענות רק כך: בחרי בשמלה שגורמת לך להרגיש הכי יפה בעולם ושתהיי גאה לצעוד בה אל החופה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button