שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה עם שרוול ארוך – בעד ונגד

עכשיו, אחרי שנגמר הקיץ הלוהט של ישראל ואיתו עונת החתונות הסוערת והעמוסה במיוחד, מתחילים להתכונן לגל החתונות של עונות הסתיו והחורף. עם העונה המעט יותר קרירה וסגרירית, באה ההתלבטות בהתאמת שמלת הכלה לאירוע המשמח והחשוב ביותר. כלות רבות מוצאות בשמלה בעלת שרוולים ארוכים קלאס, צניעות והדר ואילו אחרות יעדיפו להיעזר בעליונית או ז’קט. כמו כל החלטה בתכנון חתונה, גם התאמה של שמלת הכלה לעונה ולהעדפות האישיות שלכן צריכה להיות לא פחות מושלמת ולכן אספנו טיעונים שאולי יעזרו לכן להחליט האם שמלה בעלת שרוולים ארוכים מתאימה לכן או לא.

נגד

חוסר גמישות בטמפרטורה

אחד הדברים היותר מסוכנים בבחירה של שמלה בעלת שרוולים ארוכים קשורה בטמפרטורה. הכוונה היא שאם אתם מתכננים חתונה ביום מאוד קר הבחירה אולי נראית חכמה, אך מזג האוויר נוטה להיות הפכפך ולכן צריך לקחת את האופציה שיהיה חם מהרגיל באקלים הישראלי, או המחשבה על רחבת הריקודים בחשבון. אם אתן לא מעוניינות להחליף הרבה תלבושות בחתונה שלכן אך כן מתכננות לקרוע את רחבת הריקודים, בחירה בשמלה עם שרוולים ארוכים עלולה לגרום לכן להיקלע לבעיה. בנוסף, כדאי לשקול את העניין אם ישנה נטייה להזעה שכן שרוולים ארוכים עלולים להגביר את התופעה מה שיוצר חוסר נוחות.

מראה שמרני

במקרים רבים, נוצרת דאגה סביב שמלות עם שרוולים ארוכות במחשבה שהן נראות מיושנות או שמרניות מדיי. מי שמעוניינת במראה מודרני או נועז כנראה לא תרצה לבחור בסגנון זה של שמלה. אמנם ניתן לקדם סגנונות נועזים ומודרניים גם עם שרוולים ארוכים למשל עם שרוולים שקופים או כאלו העשויים מבדי תחרה או עם שרוולים נפוחים, גדולים או מעוצבים באופן מיוחד. ובכל זאת, אם את רוצה שמלת כלה שמראה קצת עור או כזאת חדשנית ומודרנית, אולי כדאי לשים את האופציה זו בצד.

בעד

מגוון

אמנם כשמדובר בשרוולים ארוכים קופץ לנו לראש מראה מאוד קלאסי, אך בעצם ישנן אפשרויות כל רבות לשמלה עם שרוולים ארוכים: שרוולים רפויים, צמודים, משתפלים, מסאטן, תחרה, שקופים, שרוולים עד המרפק, או לכל אורך היד, עם עיטורים, חרוזים ועוד. למעשה כמעט כל סגנון יכול להשתלב בצורה טובה גם עם שרוולים ארוכים ולהתאים בדיוק למה שרצית. בנוסף שרוולים ארוכים יכולים להשתלב עם מגוון מאוד רחב של גזרות של שמלות החל מגזרת פעמון דרך גזרות שמלות נשף, שמלות עם שובל ועד לשמלת כלה בגזרת בת ים.

מראה אלגנטי

לא משנה איזה סוג של שמלה בחרתן, בחירה בשרוולים ארוכים ישר גורמת לשמלה להיראות יותר מהודרת ומתוחכמת יותר. השרוולים עוטפים את הידיים ועוזרים להשלים את הלוק ולהוסיף לו תחושה אלגנטית ואיכותית במיוחד. ניתן לראות את הסגנון מככב שמלותיהן של בנות מלוכה במדינות אירופה. אפילו בשמלה צמודה השרוולים הארוכים מוסיפים לאלגנטיות. בנוסף, הסגנון תמיד נראה מרשים מבחוץ גם אם לא יקר במיוחד או דורש מאמץ רב ולכן יכול להוות פתרון גם לנשים שלא מעוניינות להשקיע יתר על המידה בשמלה.

נוחות

שמלה עם שרוול ארוך יכולה לחסוך לכן הרבה כאב ראש. מעבר לדאגה למראה הידיים במהלך החתונה, השמלה חוסכת גם את הצורך למצוא פתרון למקרים של חתונה בחוץ בה פעמים רבות נהיה סגרירי וקר. אין צורך לחפש עליונית או ז’קט תואם וגם לא צריך למצוא להם פתרון לאחסון. יתרה מכך, הז’קט או העליונית שמסתובבים איתכן במהלך חלק מהחתונה צריכים למצוא מקום לאחר מכן, כשכבר לא תרצו ללבוש אותם מה שמתחיל להיות מסובך.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button