שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה מלכותית

​שמלת הכלה של נסיכות היא משאלת ליבן של הרוב המכריע של הכלות. רעיון המראה הנסיכותי מהאגדות צץ אי שם בילדות הרחוקה והתמימה, עובר מטמורפוזה במרוצת השנים ומתגבש לתפיסה בוגרת ובשלה יותר של אותו הרעיון המלכותי רק דרך העיניים של אישה. מה הופך את שמלת הכלה למלכותית בעיני המתבונן, האם קיימים טרנדים בשמלות כלה מלכו​​תיות? מה רלוונטי היום והאם זו היא בסופו של דבר אופנה חולפת?

המלכות נותנות את הטון

בעולם המודרני והדמוקרטי של ימינו זה אולי נשמע לכם תלוש מהמציאות, ואילו הנסיכות המעטות שנותרו בסביבה קובעות לאן נושבת הרוח בעולם האופנה ובתחום עיצוב שמלות הכלה בפרט. כל חתונה מלכותית מתוקשרת במדיה הרחבה אשר מדווחת לנו בזמן אמת ובפרטי פרטים. אנו מתבשרים מיהו המעצב אשר נבחר לבנות את הלוק של הכלה הנסיכותית, ממה עשויה שמלתה וכמה היא עולה. לעתים מדובר באירוע בקנה מידה של מדינה בה מתרחשת החתונה, אולם לא פעם הדבר מקבל מימדים בסדר גודל עולמי ומשאיר חותם על הטרנדים הבינלאומיים של האופנה.

שמלת כלה מלכותית
לראייה החתונה המלכותית של מייגן מרקל שתפסה כותרות בכלי התקשורת הרבה לפני האירוע המשמח ובנתה את הציפייה של העולם לקראת שמלת הכלה המלכותית הטרייה. שמלתה של מייגן דווקא הפתיעה בפשטותה עם גזרת A נקיה, בדים חלקים והעדר תחרה וקישוטים, ואילו עצם העיסוק בחצר המלוכה עורר גל חדש של עיצובי שמלות כלה אציליות המזכירות לנו את אולמות הנשפים. מהר מאוד הטרנדים החמים של קולקציות שמלות כלה חדשות בישרו על חזרתן של הגזרות הנפוחות, שימוש בשכמיות ושובלים שופעים, שרוולי פעמונים כמו אילה של הנסיכות ושלל פריטי אופנה שלקוחים מלבושן של המלכות.

שמלת כלה של מלכה – מה זה אומר?

כל כלה היא סוג של מלכה ליום אחד. עיניה של המשפחה והאורחים נשואות אליה והיא מצולמת מכל כיוון אפשרי. מלכה זה מה שהיא רוצה להרגיש וככה היא רוצה וצריכה להיראות. מה מקנה לשמלת הכלה מראה מלכותי?

ראשית, שמלותיהן של הכלות המלכותיות לרוב ייצמדו למראה הקלאסי והמאופק מעט. המניירות העליזות שיכולות להיראות מגניב ומרענן במסיבות הרגילות לא תמיד יטיבו עם הכלה. אפשר כמובן להעז, לחשוף מעט את הרגל עם שסע בחצאית, ללכת על שמלת כלה עם גב פתוח או מחשוף V עמוק, ואילו הכל צריך להיות במידה ובטעם טוב.

מראה יוקרתי הוא חלק בלתי נפרד משמלת כלה מלכותית. גם שמלת כלה בעיצוב פשוט ונקי יכולה להיראות יוקרתית בתנאי שהיא משדרת איכות ודיוק. לכן אל תתפשרי על איכות הבדים, התחרה והתפירה. אם שמלת הכלה לא נתפרה במיוחד עבורך, תדאגי שיתאימו אותה לגופך באופן מושלם. הכל צריך להיות סופר מדויק ונוח, אחרת רואים את זה מיד.

כאשר בונים מראה מלכותי יש להתייחס לא רק לשמלת הכלה אלא למכלול המרכיבים – אביזרים, תכשיטים, נעליים, תסרוקת, איפור ועוד. כדאי לתכנן את המראה מראש ולעשות ניסיון לבישה כדי לגלות אם משהו לא מתאים או לא “יושב”. צריכה להיות שפה משותפת בין הפריטים והם אמורים להסתדר בקונספט עיצובי אחד ברור. היזהרו מהעמסת יתר של הפריטים, זה עלול להרוס או להקנות מראה זול וחסר טעם, דבר שלא ממש הולך עם המלכותיות.

שמלת כלה תחרה, גב חשוף

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button