שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה מודרנית

ראשית כל, מושג המודרניות מתייחס לעכשויות וקדמה והוא ההפך הגמור מכל הקשור למסורת. יש במודרניות משהו מרדני ועליז, לא מקובל, אך גם רציונלי ושיוויני. הגישה המודרנית קיימת בכל תקופה ואופיה משתנה בהתאם. היא באה לשנות ולחדש את מה שהיה עד כה, לשים בצד את הרגלי העבר ולעשות אחרת. כיצד רוח רעננה של מודרניות באה לידי ביטוי בעולם של עיצוב שמלות הכלה? מה הופך את מראה שמלת הכלה למודרני. ומהי שמלת כלה מודרנית נכון להיום?

ישן מול חדש ומה שביניהם

מקובל לחשוב על כלה כעל נסיכה מאגדות. מאז ומתמיד ילדות קטנות חלמו ללבוש שמלת כלה נסיכותית, כזאת שמתאימה לאולם נשפים מפואר, ארוכה ומנופחת, עם הינומה, שובל מלכותי ארוך ואינספור קישוטים נוצצים. הכלה היא סוג של סינדרלה מחכה לנסיך שלה שיציע לה להתחתן איתו בהפקה שתכלול שלט הצעת נישואין, אווירה רומנטית, טבעת מעוטרת יהלום. זהו הנסיך – שבלעדיו אין לה באמת זכות קיום. אגדות – זה תמיד נחמד. אולם הנסיכות של היום בעולם האמתי חיות במציאות אחרת לגמרי, תופסות את עצמן באופן שונה מאוד ולכן גם סגנון הלבוש שלהן הרבה פחות מצועצע ומקושט. גם השינוי במעמד האישה לקח חלק פעיל ותרם להתהוות המראה של הכלה המודרנית אשר מתמקד פחות ביצירת הרושם ועוסק יותר בניסיון לבטא את עולמה הפנימי של הכלה.

שמלת כלה מודרנית

שמלת כלה מודרנית יכולה להתבסס על הגזרות המוכרות והאהובות ששימשו אותנו בעבר. אחרי הכל אי אפשר “להמציא את אמריקה” מחדש. אולם בשונה מכל שמלת כלה קלאיסית מסורתית, שמלות כלה מודרניות יביאו לעולם בשורה חדשה כלשהי, שימוש בבדים חדשניים או שילוב בלתי צפוי של סוגי בדים שונים, עיצוב חדש של מחשוף או שרוולים, חידוש של קונספט כולו או פרט מרכזי מסוים שהופך לנושא.

באופן טבעי הבחירה בסגנון המודרני מתחברת אצלנו יותר לחתונה מודרנית וגם שמלות כלה אורבניות לפי המיטה האחרונה של האופנה העכשוית. ואילו באופן מפתיע לעתים קורה תהליך הפוך והכלות האורבניות בוחרות דווקא לחדש בעצם השימוש בישן, ומחזירות את מה שלבשו הסבתות שלהן למיין סטרים. כך למשל שמלות כלה בסגנון וינאג’ שעשו קאמבק ענק בשנים האחרונות ומתרכזות בכל פעם בעיצובים של עשור אחר. דוגמה נוספת מובהקת היא הטרנד האחרון של שמלות כלה בוהו שיק (שמלות כלה בוהמייניות) שהיו פופולריות בשנות השישים והשבעים ועוסקות בחופש וטבע, מה שדווקא מתאים יותר לסגנון הכפרי הרומנטי.

טרנד המינימליזם של שמלות כלה מודרניות

אנו חיים בעידן של עומס מידע וקצף מטורף. המדיה מפמפמת מסרים מכל כיוון והקידמה מתפתחת בקצב מסחרר. נראה שכל תחומי האמנות מחפשים נואשות אחר השקט והרוגע. מגמה זו לא פסחה גם על עולם העיצוב בתחום של שמלות הכלה אשר נמנעות מעומס ויזואלי ואלמנטים גרוטסקיים. הכל נהיה פחות מקושקש ובוגר יותר. הגזרות פחות בומבסטיות, יש יותר שמלות כלה צמודות בטוב טעם או זורמות בחופשיות טבעית. יש נטיה להשתמש בבדים חלקים ואילו אי אפשר לוותר על בדי התחרה, רקמות או חרוזים – הסמל המובהק של עיצוב שמלות כלה של כל הזמנים.

שמלת כלה אורבנית

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button