שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה לנשים עם חזה קטן

לפעמים הדברים הטובים ביותר באים דווקא באריזות הקטנות.

כלות עם חזה קטן שאולי חוששות מכך ששמלת הכלה לא תחמיא להן מוזמנות להצטייד במספר כללים וטריקים שהופך את מידת החזייה שלהן ליתרון.

מחשוף לב

חזה קטן אינו מונע ממך ללבוש שמלה עם מחשוף, רק צריך לבחור את הצורה הנכונה של קו החזה ואת העומק האופטימלי. שמלות כלה בעלות מחשוף לב מחמיאות לנשים עם חזה קטן וזאת מהסיבה שהקו המעוגל דמוי הלב מרכך את קו החזה ומוסיף לו מראה של נפח ותלת מימדיות.

לא משנה עם את לובשת שמלת כלה נפוחה נסיכותית, שמלה צמודה או נשפכת בגזרת A, כדאי לבחור בשמלת כלה עם מחוך פנימי מובנה שמפסל את החלק העליון ומרים את החזה ליצירת אשליית הנפח.

תוותרי על החזייה

נכון שעכשיו את במתח? השמלה שלך יכולה לעשות בדיוק את מה שעושה חזיית הפושאפ. כריות קטנות מיוחדות אשר מחוברות בתוך השמלה מתחת לחזה, מרפדות, מרימות אותו ועושות את העבודה. היתרון על החזייה הוא בכך שהכול יישאר במקום ולא יזוז, שלא לדבר על המענה לכל ענייני לבישת החזייה מתחת לשמלת כלה סטרפלס, אם בחר בכזאת.

שמלת כלה אורבנית

המותרות של החזה הקטן

שובל קפלים קידמי, מתפרים שובבים או קולר אלגנטי – אילה דברים שעלולים לקלקל את הלוק של הכלות עם חזה גדול ואילו מחמיאות מאוד לגוף עם חזה קטן. אפשרויות המשחק הן מרובות. שמלות הכלה לחזה קטן יכולות להיות סגורות בחלק הקדמי כולו בשילוב עם מחשוף גב עמוק וסקסי, לכלול מגוון עיצובים של משחקי בדים נופלים שמעניקים נפח לאזור החזה או לחשוף בחושניות עם מחוך איכותי שבנוי בצורה נכונה.

ואפשר גם קצת איפור

נפלאות האיפור מאפשרות לנו ממש לפסל את הפנים, לטשטש את מה שאנחנו לא אוהבות ולהדגיש חלקים אחרים. ניתן להשתמש בטכניקות איפור שונות לא רק לפנים, אלא גם לצוואר והחזה. תשאלי את המאפר או המאפרת שלך אם אפשר לעשות הצללה קלה שתדגיש ותקנה עומק נוסף.

 

 

שמלת כלה רומנטית

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button