שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה קלאסיות 2018

שמלות כלה לשנת 2018 – הטרנדים הלוהטים, העיצובים הייחודיים, ההשראה והרעיונות.

קולקציית שמלות כלה 2018 >

שנת 2017 מסתיימת לה ובפתחה עומדת השנה החדשה אשר מביאה עיצובי שמלות כלה מרהיבים המתאפיינים בסגנונות שונים ונוצצים יותר מבעבר. עיצוב שמלות כלה נשאב מתוך היבט כלל עולמי המוצג במיצגי ענק בשבוע האופנה המתקיים מספר פעמים בשנה בערים נבחרות בעולם כמו בניו יורק, מילאנו, פריז ועוד. האיחוד בין תצוגות האופנה לבין עיצוב שמלות כלה מביא את כלל הטרנדים הלוהטים של השנה עם השראות קלאסיות, רומנטיות, נסיכותיות במפנה חדש ומודרני.

סרטים וקישוטים

אחד החידושים הקלאסיים בעיצוב שמלות כלה לשנת 2018 מורגש ביותר בהכנסת אלמנטים מדגישים כמו סרטים וקישוטים רבי עוצמה בנפחים גדולים אשר יוצרים אפקט דרמתי. הסרטים הקשורים ונראים, לכאורה, כילדותיים מכניסים דווקא כאן נקודה בוגרת יותר ומרכזית אל שמלת הכלה. אפשר לראות שמלות כלה עם חגורת מתניים קשורה בסרט מאחור, שמלה עם קשר בכתפיית המחוך או אפילו סרטים בצבעים שונים הנתפרים התחתית החצאית.

הגדרת קו המותן

מעצבי שמלות כלה מצאו דרך חדשה על מנת להגדיר את קו המותן – חגורות. ההפרדה של קו המותן נותנת לנשים רבות את האפשרות לעצב ולהדגיש את חלקי הגוף השונים בין אם מדובר באפקט נסיכותי מלא בנפח בחלק התחתון או שמא מחוך בצורת לב סקסי המדגיש את קו החזה השופע. החיבור של חגורה אל שמלת הכלה לא חייב להיות בצבע השמלה ומעצבי שמלות אף מציגים שמלות כלה עם חגורות יומיומיות מלאות באבזמים ועשויות עור.

שמלות כלה קלאסיות לשנת 2018

המראה הנקי

אומנם שנת 2018 מתאפיינת בקישוטים נוצצים, סרטים, כפלים ואלמנטים מן הטבע אבל, לכל מטבע יש שני צדדים וגם לשמלות הכלה יש את הצד המינימליסטי. ישנן נשים אשר יבקשו להותיר בצד את כל הקישוטים השונים ויבחרו להישאר עם שמלה צמודה ואלגנטית אשר תהיה לא פחות סקסית, חצופה ומרכזית משמלות כלה אחרות. גם השנה ניתן לראות עיצובי שמלות כלה קלאסיים בקווים נקיים עם בדים רכים, נשפכים ועדינים.

השראה טבעית

שנת 2018 תתאפיין, ללא ספק, באלמנטים המובאים מן הטבע, כמו מוטיב של פריחות, עלים פזורים כמו נוצות עלי גבי השמלות, רקמה מעודנת של פרחי משי, עיצובי טבע בתלת-מימד אשר יעניקו לשמלות מראה קליל וזורם ועוד. אין ספק כי הטבע מספק השראה גם לשמלות כלה.

שכמיות

כלות בישראל נוהגות ללבוש שכמיות כמעטה כיסוי צנוע עבור טקס החופה ומיד לאחריו נוהגות להסירו. אבל, אחד החידושים בעיצובי שמלות הכלה לשנת 2018 מכניס את השכמייה הקלאסית כחלק בלתי נפרד מן השמלה. השכמייה נותנת אפשרויות רבות החל מעיצוב שמלת כלה עם שרוול ארוך ועד שמלות כלה צנועות. השכמייה ניתנת להסרה בכל שלב של האירוע וכך הכלה יכולה לבחור את רמת החשיפה שלה.

שמלות כלה קלאסיות 2018

קישוטים נוצצים

אחד האלמנטים הכי מרכזיים אשר אותם מחפשות כלות רבות טמון בהעצמת השמלה. שמלות כלה מתחרה אשר מאובזרות בשלל של חרוזים ופנינים עדינות מעלות את אפקט ה – “וואוו” של הכלה. השימוש בבדי אילוז’ן והתפירה של קישוטים נוצצים כמו אבני חן, קריסטלים עם שילוב של תפירה ייחודית מעצימים את קווי המתאר של הגוף הנשי מבלי לתת תחושת כבדות.

חזרה למקורות

שנות ה – 80 של המאה ה – 20 התאפיינו בכריות כתפיים, איפור כבד ושיער נפוח. אבל, אחד הדברים היותר נפוצים בעת הזו היה הכפלים – כפלים במכנסיים, כפלים בחצאיות, כפלים בצווארון ועוד. השנה, אל תוך עיצובי שמלות הכלה, נכנסים הכפלים ברמות שונות. ניתן לראות שמלות כלה עם צווארון גבוה וכפלים עליונים למראה אצילי, שמלות כלה עם כפלים בתחתית החצאית בעיצוב וינטאג’ מרהיב כמו שמלת נשף, שמלות כלה עם כפלים החוצים את השמלה למספר חלקים ולא רק לשניים ועוד.

שמלת כלה בחלקים

שמלות כלה העשויות ממספר חלקים עושות קאמבק ענקי בעונה זו. עיצוב שמלת כלה עם מספר חלקים הופך את השמלה לפונקציונאלית יותר כך שהכלה יכולה לנתק את אחד החלקים ובכך לייצור שמלת כלה אחרת לגמרי להמשך האירוע. שמלת כלה הנתפרת במספר חלקים מאפשרת גם לכלה וגם למעצבת לייצור דגם ייחודי כאשר החלק העליון יכול להיות עשוי תחרה ואילו החלק התחתון מבדי שיפון, אורגנזה, משי ולצמצם עלויות כלכליות בחיסכון יצירת שמלה שניה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button