שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה סטרפלס – למי זה מתאים?

שמלת כלה סטרפלס היא שמלה עם אופי ותעוזה והיא חלומה של כלות רבות שמחפשות את המראה הכובש והחושני. ואילו לעתים שמלת כלה סטרפלס נראית מושלם בקטלוג שמלות כלה וכאשר הכלה מודדת אותה, הקסם מתפוגג ונעלם כאילו לא היה והשמלה מקבלת מראה סתמי, מעוות ואף וולגרי. ללבוש שמלת סטרפלס זוהי זכות ששמורה רק לחלק מהכלות וגם אם מבנה גופך מתאים לכך, צריך לעשות את זה נכון כדי שהתוצאה תהיה יפה ובטוחה.

שמלות כלה סטרפלס >

שמלות כלה סטרפלס

אז מה הבעיה עם שמלות סטרפלס?

שמלות כלה סטרפלס הן שמלות ללא כתפיות אשר לא מחמיאות לכל מבנה גוף. להלן מספר דוגמאות מהן כדאי להיזהר:

חזה קטן: נשים בעלות חזה קטן לא ייראו טוב בשמלת סטרפלס כיוון שהיא תגרום להן להיראות שטוחות עוד יותר.

מידות גדולות מאוד: כמו כן נשים מלאות מאוד גם הן לא יוכלו ליהנות משמלות הסטרפלס כיוון שקפלי הגוף עלולים להיראות באזור בית החזה וכן מעל בית החזה.

אפקט הקיצור: שמלת כלה סטרפלס “מקצרת” את המראה של החלק העליון, דבר שעלול להיראות לא טוב על נשים נמוכות או מלאות.

כללים אצבע ללובשות שמלות סטרפלס

כתפיים רחבות: לנשים עם כתפיים וזרועות רחבות מומלץ ללבוש עליונית דקה, צעיף או שרוולון תחרה שיצניעו את אזור הכתפיים, “יתקנו” את הפרופורציה ויגמרו לאורחים להתמקד בשמלה.

חזה גדול: לכלות בעלות חזה גדול כדאי לבחור בשמלות כלה עם מפתח מעוגל ורך או מחשוף לב שיחמיא יותר מאשר שמלה סטרפלס קלאסית אשר חותכת את אזור החזה בקו ישר.

אגן רחב: אם את בעלת אגן ירכיים רחב בחרי בשמלה כלה בגזרת A אשר לא תמשוך את העין לאזור האגן ותטשטש אותו.

שמלת כלה סטרפלס מתחרה

מותניים דקות: אם את בעלת מותניים דקות חשוב שתבחרי בשמלת כלה שמשלבת חגורת מותן גבוהה על מנת להדגיש את המותן הצר.

חזיית סטרפלס: אחת מנקודות תורפה של שמלות כלה סטרפלס היא הצורך בחזיית מיוחדת ללא כתפיות של תצוץ מתחת לשמלה וגם תעניק תמיכה טובה מספיק לחזה. נציין שחזייה איכותית ותומכת חשובה במיוחד עבור הכלות בעלות חזה גדול אשר בחרו ללבוש שמלת כלה ללא כתפיות. רוב חזיות הסטרפלס כוללות קשת אשר מעצבת את החזה ועושות שימוש בקרסים מאחור. ישנן חזיות אשר עושות שימוש בפסי סיליקון בחלק הפנימי אשר נועדו להצמיד את החזייה לגוף. קיימות חזיות סטרפלס עם ריפוד מיוחד או ג’ל לעיצוב מראה החזה.

טכנולוגיות חדשות בעולם ההלבשה התחתונה מאפשרות כיום לנשים להרגיש בטוחות עם חזיות סטרפלס מודבקות, קלות משקל, נוחות לשימוש ומעניקות מראה טבעי לשד. אם כי, אם התברכת בחזה גדול כדאי בגל זאת להיצמד לחזיית סטרפלס עם קרסים ולהשאיר את הגב סגור עד גובה החזייה.

מחוך: מחוך תומך ונוח הוא אולי הדבר החשוב ביותר בשמלת כלה סטרפלס. התמיכה של המחוך צריכה לפצות על החסרונות של חזיית סטרפלס, להתאים בדיוק למבנה גופך ולספק ביטחון מוחלט לאורך זמן וגם בתנועה. חשוב שתנסי לזהות כל אי נוחות קטנה במחוך כאשר את מודדת שמלת כלה סטרפלס ולבקש ממעצבת שמלות הכלה שלך להתאים אותו. בשום פנים ואופן על תוותרי על העניין כיוון שהוא יעלה לך ביוקר בזמן החתונה. חשוב שתוכלי לנשום ותרגישי משוחררת ונינוחה כדי שתוכלי ליהנות מהאירוע הגדול ולא לחשוב על מה שלוחץ, משפשף או שורט לך את הגוף.

שמלת סטרפלס בחופה: ניתן להתקדש עם שמלת סטרפלס בחופה. תצטרכי רק לדאוג לעליונית דקה, שרוולון תחרה או צעיף אשר מכסה את אזור הכתפיים. עליונית היא אלמנט מחמיא שמשתלב יפה עם שמלת סטרפלס ומאפשר לך ליצור לוק נוסף אצילי וקלאסי לתחילת האירוע ומהמשך לשנות את המראה לשובב וחושני יותר.

נכון, שמלת סטרפלס זה מורכב, אבל בכלל כל העניין של שמלות כלה הוא לא פשוט. אם קצת תחכום ועין מיומנת ומקצועית של מעצבת שמלות כלה ניתן להתגבר על האתגרים שאותם לעתים הגיף שלנו מציב בפנינו ולנצל את החוזקות. שמלת כלה סטרפלס היא ללא ספר בחירה כובשת ובלתי רגילה לכלות עליזות ומרשימות.

שמלת כלה סטרפלס נפוחה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button