שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה לנשים עם חזה גדול

מה מתאים לכלות עם חזה גדול? איזו גזרה של שמלת כלה לבחור כדי להחמיא לקימורייך הנשיים?

בעוד נשים רבות מבקשות בסתר ליבן חזה גדול ומביטות בנשים בעלות חזה שופע בקנאה, כאשר מגיע הזמן לבחור שמלת כלה, חזה גדול יכול לעיתים להוות אגוז קשה לפיצוח. אחד מסמלי הנשיות המובהקים ביותר הוא החזה הנשי הנמנה על שלל גדליו. גודל הקאפ לא פעם מהווה אתגר רציני גם בלבוש היומיומי, ואילו כל העניין מתגמד מיחס להחלטות שתצטרכי לקבל בעולם של שמלות כלה אם התברכת במידת חזיה גדולה. רוב הנשים בישראל הן בעלות מידות B ו-C, והבגדים מעוצבים ונתפרים בהתאם לנתון זה. לכן נשים הלובשות חזיה בגדול D ומעלה יעידו כי בחירת בגדים עבורן היא משימה לא פשוטה ועל אחת כמה וכמה קשה יותר כאשר מדובר בהתאמת שמלת כלה – האחת והיחידה.

שמלות כלה תחרה חזה גדול

כיום ישנם סגנונות רבים של שמלות כלה המאפשרים לכלות עם חזה גדול ליהנות משמלה שיקית ומדהימה כמו כל כלה אחרת והכל תלוי במקצועיות של מעצבת שמלות הכלה והסטיילינג הנכון שיחמיא לגופך, יטשטש או ידגיש את מה שצריך וגם ירגיש נוח וטבעי.

מחשופים וקו צוואר

קו הצוואר והמחשוף מהווה פרט מרכזי ביצירת מסגרת הפנים והכתפיים וגם משפיע מאוד על האופן בו כל החלק העליון של השמלה נתפס בעיני המתבונן. באופן עקרוני שמלות כלה עם קו צוואר גבוה אינן מחמיאות לכלות עם חזה גדול. עבור נשים בעלות חזה שופע מומלצת הבחירה בשמלות כלה בעלות מחשוף לב או מחשוף V לא עמוק מידי. גם פתח סירה יכול לבוא בחשבון ויכול להחמיא במקרים מסוימים. הרעיון הוא להקטין באופן ויזואלי את החלק העליון של הגוף, לשבור את הרצף של הבד. אפשר ואף רצוי לתת רמיזה סקסית של החושניות הפורצת, אבל בצורה זהירה ובטוחה. המחשופים הללו מסוגלים לתמוך ולהכיל את גודל ומשקל החזה בלי תאונות “הצצה” בלתי צפויות ביום החתונה.

סגנון עיצובי לסטייל אישי

לא רק חלקה העליון של שמלת הכלה הוא זה שיכריע כיצד תראה השמלה כי אם גם הסגנון הכללי המלא שלה. שמלות כלה בסגנון בת הים, שמלות כלה עם חגורת מותניים נמוכה ושמלות כלה עם חצאית א-סימטרית הם עיצובים אידיאליים עבור נשים בעלות חזה גדול. שמלות כלה בגזרת A ואפילו שמלות כלה נפוחות הן עוד אופציה נהדרת. המטרה העיקרית היא להגיע לאיזון הנכון בין החלק העליון לתחתון, לשטח למעלה ולהרחיב למטה במידת הצורך.

עדינות הבדים בשמלת כלה

בחירת הבד אשר ממנה תעוצב שמלת הכלה מהווה אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון עבור כלות עם חזה גדול. בדים מבריקים כמו משי, סאטן ואורגנזה לא יעשו חסד עם חזה גדול אלא יבליטו וימשכו עליו את העין עוד יותר. לעומת זאת, בדים קלאסיים כגון שיפון וסאטן מט יראו טוב. שימוש בתחרה מומלץ מאוד בשמלות כלה לנשים עם חזה גדול. מבנה התחרה מחלק את השטח הגדול של השמלה, ממקד את הצופה בבד עצמו במקום בצורתו של הגוף ומכך משנה את הפרופורציה כולה.

אביזרים משלימים

נשים בעלות חזה גדול יעדיפו שמלות כלה בעלות פתח צוואר נמוך, דבר שיוצר הזדמנות נפלאה להשלים את המראה באמצעות תכשיט עדין ויוקרתי. ואילו תזהרו לא להגזים עם שרשראות וענקים כדי לא למשוך יותר מדי תשומת לב לאזור החזה. אביזרים אחרים יכולים לעשות את העבודה מצוין. כך למשל חגורה מעוצבת ושיקית תיצור חלוקה נוספת לשמלה וגם תדגיש את המותן. שימוש באביזרים נוספים בחלק התחתון של שמלת הכלה, סיכות מחורזות, סרטים ופריטים נוספים שיוצרים קונטרסט ומיקוד, הינו שיטה נוספת למקד את הצופה במקום הרצוי.

כמובן שהאקססוריז הכי טובים הם הפנים של הכלה ואיפור נכון ומקצועי ישלים את המראה כולו.

שמלת כלה בעיצוב אישי

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button