שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה לחוף הים

איזו שמלת כלה תלבשי לחתונה בחוף הים? כיצד חתונה בים משפיעה על עיצוב שמלת הכלה? מה ללבוש ועל מה לוותר?

בארץ שלנו שהתברכה בחופים יפיפיים ובשמש בלתי פוסקת, חתונה בים היא אידיאלית. החול, השמש, הבריזה וריח המלח מוסיפים ליום המאושר בחיי הזוג את האווירה הקסומה והמשוחררת של הקיץ. אולם חתונה בחוף הים לעיתים מעלה חשש, במיוחד בתחום הלבוש. העובדה שהחתונה בחוץ ביום חם, על החול וליד רוח הים מאתגרת את מעצבי החליפות והשמלות בכל פעם, אך אין זה אומר שאין מגוון אפשרויות. בשנים האחרונות, עם הטרנד של החתונה בים שחוזר כל קיץ, מעצבים רבים נרתמו למשימה והציגו פתרונות שונים לבחורה שרוצה את השמלה המושלמת במקום המושלם – הים. אז אם יש ספק בבחירת השמלה ומאפייניה, אפשר ואף רצוי להיעזר בטיפים הבאים.

לחתונה בים יש הווי מיוחד, הרבה פחות רשמי ומקובע מאשר האווירה של החתונה הקלאסית באולם האירעים. שמלות נשפים מנופחות עם שובל אינסופי ומליון שכבות הן לא בדיוק ההופעה האידאלית לחוף הים, לחות וחול, מראה שלא בדיוק מסתדר עם כל הרעיון. לעומת זאת, שמלות כלה כפריות קלילות, שמלות בוהו שיק או שמלות וינטאג’, משתלבות יפה בנוף של הים וגם מהוות פתרון מצוין לכל מגבלות המקום ומזג האוויר.

שמלת כלה עם גב חשוף

שרוולים

שמלות כלה מגיעות בכל מני צורות וגדלים. כך גם שרווליה. יש שרוולים ארוכים, שרוולים עד למרפק, שרוולים קצרים וכתפיות, ויש גם שמלות ללא שרוולים כלל וללא כתפיות (סטרפלס). בעוד שבחתונות מסוימות יהיה רצון בשרוולים ארוכים, בחתונה בים כדאי להצטייד בשרוולים קצרים יחסית, בכתפיות או בשמלת סטרפלס. החום, הלחות והלחץ של יום החתונה מספיקים בשביל לחמם את הכלה גם בלי השרוולים הצמודים של השמלה. הניחי את אלה בצד ואפשרי לעצמך לאמץ מראה קיצי עם כתפיות ספגטי שמשדרות מראה חופשי ונינוח- המתאים בדיוק לחתונה רומנטית בים. אם את בכל זאת חוששת מהבריזה של שעות הערב המאוחרות, שרוולון תחרה עדינה או שאל יכולים לחמם אותך לפי הצורך וגם לפתור את נושא הצניעות לזמן החופה.

אורך השמלה

אורך השמלה הוא אחד המאפיינים הקריטיים בכל חתונה. הוא מעיד על אופי וסטייל, ומגיע בצורות רבות. כל עוד את לא רוצה ללכלך את השמלה בחול, וכך גם להכביד על עצמך ביום החתונה, עדיף שתבחרי בשמלה שמתחילה מעל הקרסוליים לפחות. לכל הכלות שמחפשות את המראה הקלאסי הארוך- אלו הם לא חדשות רעות. ישנן שמלות רבות בעיצובים מסורתיים ובעיצובי וינטג’ שמגיעות עד הקרסוליים או אפילו על הברכיים, לכן אין צורך לוותר על המראה הקלאסי בחתונה על חוף הים. לאלו החולמות על שובל ביום החתונה בחוף אפשר להציע את השמלה באורכים שונים, כאשר קצרה מקדימה וארוכה מאחור, ויוצרת את תחושה של שובל חגיגי. ובכל זאת, אם השמלה הארוכה היא חלום ילדות, אולי הטיפ הבא יעזור.

שמלת כלה תחרה צמודה

שמלת כלה Magdalena

בד השמלה

בד השמלה חשוב במיוחד באירוע חתונה בים. בעוד שאין חשיבות מיוחדת לבד מבחינת פרקטית כשמדובר בחתונה בגן אירועים או אולם, בים פרט זה נעשה חשוב מטעמי נוחות. בתנאי לחות וחום, ובסכנה שהשמלה תתרטב, בד אטום וכבד עלול לגרום לעומס חום וזיעה לא רצויה. חתונה בים פותחת פתח לתחושה של חופש והנאה פשוטה, כל אלו לא מסתדרים עם שמלה כבדה שנגררת על החול. זאת הסיבה שבחירת הבד המושלמת לחתונה בים היא בד קל וגמיש. בד קל יוכל לאפשר נשימה של העור וגמישות בפעולות – ובבחירת בד נכונה גם ניתן לייצר שמלה באורך מקסי כך שתתאים לתנאי הים, ואז אין שום צורך להתפשר על האורך.

שמלת כלה סטרפלס

גזרה עם פתחים

בכל זאת, האקלים בים בשילוב עם העובדה שזהו היום החשוב בחיי בן ובת הזוג, יגרמו להשאיר מקום לנשימה, גם בשמלה. זהו רעיון חכם – שמלה עם “פתחי אוורור” יכולה לסייע להתגבר על המכשולים של קיום אירוע בחוף הים בקיץ הישראלי, וניתן לעשות זאת בצורה מאוד אלגנטית. ישנם מגוון דרכים איתם ניתן “לאוורר” את השמלה: שסע בחצאית, בין אם צידי או קדמי, מחשוף קדמי או מחשוף גב, שימוש בבד שקוף בגב ואף פתחים לכתפיים ושרוולים חצויים. כל אלו ניתן לקבל במגוון של עיצובים מעניינים בשילוב עם תכונות פרקטיות שמאפשרות מרחב נשימה ומספקות את כל מה שדרוש לקיום חתונה בים.

עיצובים חדשניים

לנועזות שמביננו, ישנם עיצובים חדשניים רבים שעוצבו במיוחד עבור חתונה קיצית. הם נעים בסולם בין מעט מחוץ למקובל, לשובר מוסכמות אמיתי ועבור הבחורה המתאימה יכולים להצביע על אישיות חזקה והומור. בניהם ניתן למצוא למשל את שמלת בכלה בעיצוב הטרנדי של קרופ-טופ וחצאית. עיצוב זה מתאים במיוחד לים מפני שהוא קיצי, מאפשר פתחי נשימה וניתן לעצבו בבד קל ונוח. עיצוב שנחשב נועז במיוחד הוא בגד ים לכלה בתור שמלה – בגד ים המעוצב בייחודיות עבור יום החתונה. אין דבר המתאים לים יותר מבגד ים – שהוא גם אחת ההצהרות החזקות בתחום אופנת החתונות. אין ספק שפריטים מסוג זה הם הדרך לחתונה חדשנית ומגוונת עם האווירה הכיפית של הקיץ.

שמלת כלה תחרה

שמלת כלה Jules

הכלות של אושי על חוף הים

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button