שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה יקרות – מה המחיר?

מצעד שמלות כלה היקרות ביותר שעוצבו על-ידי מיטב מעצבי האופנה העולמיים.

אנחנו יכולים להניח מהו המחיר הממוצע של שמלת כלה בהתאמה אישית, אבל מה זה אומר שמלת כלה יקרה? לא קיימת תקרה למה שאפשר לשלם עבור שמלת כלה, במיוחד אם מדובר בסלבס בעל שם עולמי. במשך השנים עוצבו ונרכשו שמלות כלה יוקרתיות בכל רחבי העולם ומחיריהן נע בין עשרות אלפי דולרים ועד שמלת הכלה היקרה ביותר שעוצבה ונתפרה במחיר עצום של 1.5 מיליון דולר. בהתחשב במחיר זה תוכלו לרכוש שמלת כלה, חליפת חתן, טבעות, תוכלו לתכנן ולעצב את חתונתכם ואולי אפילו יוותר סכום כספי כדי לרכוש דירה.

שמלת כלה בעיצובו של אוסקר דה לה רנטה – עמאל אלמודין

עמאל אלמודין, הלוא היא כלתו של השחקן ג’ורג’ קלוני, לבשה ביום חתונתה שמלת כלה בעיצובו של אוסקר דה לה רנטה. השמלה עוצבה במראה רומנטי ואלגנטי על-פי דרישתה של הכלה. השמלה עצמה היא שמלת כתפיות בקו ישר, עשויה מבד תחרה שנטילי שנתפרה בעבודת-יד ביחד עם אלמנטים נוספים כמו אבנים וחריזה מיוחדת. מחירה של השמלה מבית האופנה הזה עמד על 380,000 דולרים.

שמלת כלה בעיצובה של פנינה טורנה – קלי דולי

פנינה טורנה היא מעצבת אופנה ישראלית ידועה בכל רחבי העולם שהתחילה את דרכה בעיצוב שמלות כלה. שמלות כלה בעיצובה של פנינה טורנה מעוצבות ונמכרות בחנויות אקסקלוסיביות בארה”ב כמו קליינפלד. שמלת הכלה של מעצבת הבגדים קלי דולי נעשתה על-ידי פנינה טורנה באופן מיוחד ויוצא דופן. השמלה עצמה בצבע כסוף ונתפרה בתפירה עילית. עלותה של השמלה היא 34,000 דולרים.

שמלת כלה בעיצובה של שרה ברטון – קייט מידלטון

שרה ברטון היא מעצבת אופנה ידועה המעצבת שמלות לבית האופנה אלכסנדר מק’ווין. אחת משמלות הכלה היותר ידועות שלה הייתה שמלת הכלה שנתפרה עבור קייט מידלטון. שמלתה של קייט מידלטון הייתה אחת השמלות הנצפות והמושלמות ביותר. שמלת הכלה עוצבה במטרה להתאים למראה נסיכותי, אך עם זאת לא פחות אופנתית משאר השמלות של העידן הנוכחי. ההשראה לשמלת הכלה הגיעה מן העידן הויקטוריאני וכללה תחרה מעודנת ומרהיבה הן בעבודת יד והן על-ידי מכונה ועוצבה במראה וינטג’ מודרני. השמלה זכתה לכינוי “שמלת הכלה אשר תעמוד במבחן הזמן לאורך שנים רבות”. עלותה של השמלה עמד על 400,000 דולרים.

Kate's dress: Why she chose Sarah Burton

שמלת כלה בעיצוב בית האופנה ג’יבנשי – קים קרדאשיאן

ריקארדו טיצ’י הוא מעצב שמלות ידוע בבית האופנה ג’יבנשי. שמלת הכלה לחתונתה השלישית של קים קרדאשיאן עוצבה ונתפרה על-ידו. עלותה של השמלה עמד על 400,000 דולרים והיא הושפעה מעיצוב שמלת הכלה של קייט מידלטון. שמלת הכלה הזו בעלת שרוולי תחרה, שובל ארוך ומשתרך ובד שקוף בגב השמלה.

שמלת כלה בעיצובה של ורה וונג – ג’ניפר לופז

ורה וונג היא בהחלט אם כל מעצבות שמלות הכלה הידועות ביותר ברחבי העולם. שמלת כלה בעיצוב טווס היא השמלה המיוחדת ביותר שאי-פעם נתפרה ומחירה עמד על 1.5 מיליון דולרים. השמלה כולה כוסתה בנוצות טווס זכרי אמתיות ונחשבה לשמלה לא שגרתית, כאשר גולת הכותרת של שמלה זו היה השובל עצמו. שמלת הטווס הייתה אמורה להיות שמלת הכלה של ג’ניפר לופז ביום חתונתה לבן אפלק בשנת 2009, אך חתונה זו לא יצאה לדרך והשמלה לא נלבשה בפומבי מעולם.

שמלת כלה של ויקטוריה בקהאם – ויקטוריה בקהאם

בשנת 1999 נישאה הזמרת ויקטוריה אדמס לבחיר ליבה דיוויד בקהאם. שמלת הכלה אשר אותה לבשה למאורע זה עוצבה על-ידי ורה וונג ועלותה עמד על 100,000 דולרים. השמלה עוצבה במראה נסיכותי ונפוח עם שובל ארוך ונחשבה לאחת השמלות ביותר יקרות בשנים הללו. שמלת הכלה של ויקטוריה בקהאם נמצאת עדיין בארונה במטרה להעבירה עם השנים לביתה.

שמלת הכלה של צ’לסי קלינטון

בתו של נשיא ארה”ב לשעבר, ביל קלינטון, הלוא היא צ’לסי קלינטון צעדה אל עבר חופתה בשנת 2010 בשמלת כלה מרהיבה אשר עוצבה על-ידי המעצבת ורה וונג. שמלת הכלה כללה מחוך סטרפלס ללא כתפיות עם חצאית משובצת אבנים וחרוזים ותחתית עטורה בשכבות של טול. השמלה נתפרה מבד משי אורגנזה בצבעי שנהב. אלמנט דקורטיבי נוסף היה חגורת המותניים הכסופה שהוסיפה נופך נוסף לשמלת הכלה הנפלאה. השמלה עוצבה בצורה פשוטה ומאוד אלגנטית ומחירה עמד על 32,000 דולרים.

שמלת כלה בעיצוב בית האופנה בראסי – קים זולזיאק

אשת הריאלטי, קים זולזיאק, נישאה בשנת 2011 לאהובה בעיצוב שמלת כלה מבית האופנה בראסי. השמלה עוצבה במראה דוכסית בצבע כסוף ועוטרה בתחרה, פנינים, חרוזים ואבני סוורובסקי יקרות. השמלה לא עוצבה במיוחד עבורה אלא נרכשה בסכום של 58,000 דולרים בחנות יד-שניה לשמלות כלה.

שמלת הכלה של הנסיכה דיאנה

בשנת 1981 נישאה ליידי דיאנה ספנסר לנסיך צ’רלס. צמד המעצבים דיוויד ואליזבת עמנואל היו אחראיים על שמלת הכלה הנוכחית. השמלה נתפרה מבד משי טפטה ביחד עם תחרה מיושנת, כתפיים נפוחות כיאה לשנות ה – 80 והיא קושטה עם למעלה מ – 1,000 פנינים ואבנים יקרות. אך גולת הכותרת הייתה, ללא ספק, השובל הארוך ביותר שאי-פעם נראה ומיד לאחר חשיפתה לתקשורת היא הועתקה לאינספור דגמים עיצוביים ברחבי העולם. מחירה של השמלה עמד על 150,000 דולרים.

Princess Diana's Wedding Dress At The Frazier Museum

שמלת כלה בעיצובו של ז’אן-בטיסט וואלי – ג’סיקה ביאל

אחת משמלות הכלה הלא שגרתיות עוצבה במיוחד עבור השחקנית ג’סיקה ביאל ליום חתונתה עם ג’סטין טימברלייק. שמלת הכלה שעוצבה על-ידי המעצב הנודע ז’אן בטיסט וואלי הייתה ורודה ועטורה בשכבות של משי ורוד ונשפך. השמלה עוצבה כשמלת מחוך ללא כתפיות כשלראשה של ג’סיקה הוצמדה הינומה יפהפייה שהשלימה את המראה באופן נפלא אך לא מוגזם. מחירה המדוייק של השמלה אינו ידוע אך עלותה המשוערת הייתה 100,000 דולרים ומעלה.

שמלת הכלה של מדונה

סטלה מקארטני היא עמצבת אופנה ידועה שבשנת 2000 עיצבה שמלת כלה עבור הזמרת מדונה ליום חתונה עם גיא ריצ’י. השמלה הינה שמלת סטרפלס ללא כתפיות מבדי משי בצבעי שנהב. הינומה מבד תחרה מיושן עיטרה את ראשה של הזמרת עם כתר משנת 1910. להשלמת המראה נרכשה שרשרת עם צלב ענקי משובץ ביהלומים בשווי של 37 קראט. מחירה של השמלה בלי התכשיטים עמד על כ-80,000 דולרים.

שמלת כלה בעיצובה של מרקזה – ניקול ריצ’י

בית האופנה מרקזה ידוע מאוד ברחבי העולם ובשנת 2010 עוצבו שלוש שמלות כלה לאירוע אחד, דבר שהתחיל טרנד עולמי של החלפת שמלות כלה במשך האירוע. שמלות הכלה נתפרו עבור אשת תוכניות הריאלטי, ניקול ריצ’י ביום נישואיה לג’ואל מאדן. שמלת הכלה הראשית של ניקול הייתה עשויה ממאות מטרים של בד משי אורגנזה, אשר עוצב במראה של עלי כותרת נופלים כפלי מטה. חלקה העליון של השמלה עוצב בתחרה עם שרוולים ארוכים בהשראת שמלת הכלה של הנסיכה גרייס קלי ממונקו. עלותה של השמלה הראשית בלבד עמד על 20,000 דולרים.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button