שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה – המחשוף של 2018

מחשוף עמוק, מחשוף קדמי עם כתפיות או בלי, מחשוף לצווארון עגול – כל הטרנדים החמים לשמלות כלה 2018

שמלות כלה באות במגוון רחב מאוד של אפשרויות עבור כל חלק ופיסת בד. בכל שנה ובכל עונה עולים עיצובים חדשים ומרהיבים של קולקציות המוצגות ברחבי העולם בתצוגות אופנה המתרחשות בשבוע האופנה. שמלות כלה מככבות בכל עת והשנה גולת הכותרת אשר המעצבים שופכים עליה נקודת אור חיונית היא המחשוף.

כלות חולמות על יום חתונתן במשך זמן רב והתכנון של שמלת כלה קלאסית העולה ברוחן מכיל שמלה אשר תחמיא לגזרה ולקימורים באופן מוחלט בין אם מדובר על שמלת כלה תחרה, שמלת כלה קלילה או שמלת כלה נסיכותית ונפוחה. חלקה העליון של השמלה תמיד יהיה כוכב הערב ונקודת המרכז המחברת בין הגוף הנשי וקווי המתאר שלו.

גם כאשר הטמפרטורות צונחות בארצנו הקטנטונת, נשים רבים עדיין מבקשות שמלות כלה עם מחשוף ללא כל חשש. מחשוף השמלה משחק תפקיד מאוד משמעותי בעיצוב ובמראה הכללי וניתן לראות שמלות כלה רבות בעלות מחשוף V עמוק, מחשוף קל עם צווארון עגול, מחשוף קדמי, מחשוף אחורי ועוד.

שמלת כלה מחשוף רנסנס

החשיפה הנכונה

התחזית לשנת 2018 בעיצובי שמלות הכלה מעידה באופן חד-משמעי על כניסתם של המחשופים העמוקים והדרמטיים אל שלל גדול של שמלות הכלה:

מחשוף מרובע

שמלת כלה עם כתפיות ספגטי דקיקות וארוכות המתחברות הישר אל המחוך ויוצרות קו אחיד במראה מרובע מעל קו החזה. מחשוף זה מאריך את החלק העליון של הגוף ונותן הצצה חושנית אל הצוואר הנישא מעל מחוך השמלה המעוצב בצורת מרובע. הסגירה הזו מאפשרת להדגיש את פלג הגוף העליון מעצמות הבריח ולעצב את קו המותניים בצורה נשית ומחמיאה ביותר.

מחשוף V

זהו אחד המחשופים הנודעים ביותר בעולם האופנה ועל אחת כמה וכמה בעיצובי שמלות כלה. המחשוף הזה נותן תחושה של חשיפה חלקית בלוק יוקרתי ואלגנטי. מחשוף V מרים את החזה ומאחד את פלג הגוף העליון תחת מחוך משלים עם שרוולים או ללא והכל לפי בחירת הכלה המיועדת.

מחשוף עמוק

ישנו הבדל משמעותי בין מחשוף V לבין מחשוף עמוק. הטרנד החדש בעיצובי שמלות כלה לוקח את מחשופי ה – V בשמלות לעולם אחר. המחשופים הללו צוללים עד לקו המותניים ויוצרים אשליה של פלג גוף לעיון ארוך מן הרגיל. מחשוף עמוק במיוחד מגיע עם שילובים שונים של בדים וטקסטורות אשר נחתכות בקו האמצע על ידי חגורה מאובזרת או שיבוצי תחרה ואבנים.

שמלת כלה עם מחשוף רנה

מחשוף לב

מחשוף רומנטי מאין כמוהו שמאפשר משחק כמעט אינסופי עם הצורה הכללית והעיצוב השלם של שמלת הכלה. מחשוף לב יכול להישאר כמו שהוא – שמלת סטרפלס בגזרה צמודה או קלילה יותר עם שילובים של בדי שיפון, תחרה, אורגנזה ועוד. או, שניתן לשלבו עם סוגים שונים של כתפיות החל מכתפיות צרות וארוכות ועד לכתפיות רחבות ואפילו להגיע לידי התאמתו לשרוולים ארוכים.

מחשוף אשליה

בעת האחרונה נעשה שימוש מסיבי בבדי אילוז’ן רבים בתוך השמלות וקו המחשוף הוא אחד מהם. אם ברצונך ללכת עם ולהרגיש בלי – בדי אילוז’ן מעניקים בדיוק את התחושה הזו. הבדים נתפרים אל השכבה התחתונה של המחוך והם אומנם שקופים אבל יכולים להחביא פגמים ולהעשיר את השמלה בצורה משמעותית. קו המחשוף, בשיתוף של בדי אילוז’ן, הינו נכבד ובמבט ראשון נראה כי הכל שקוף. אבל, זהו בדיוק התפקיד שך הבדים הללו – להעניק את החשיפה החושנית והמפתה מבלי לחשוף את העור יתר על המידה הרצויה.

מחשוף אחורי

לא כל שמלת כלה מגיעה עם שלל של מחשופים עמוקים קדמיים. ישנן שמלות שאפקט ה”וואוו” שלנו מגיע דווקא ממבט אחורי. חזית השמלה סגורה בקו הצוואר ובגובה הכתפיים בבדי תחרה ובמראה רומנטי, אבל שמלה עם גב פתוח עושה את כל העבודה. מחשוף אחורי יכול לנוע מקו השכמות ועד לקו הגב התחתון, להיסגר עם כפתורים או בדי אילוז’ן ולרסן את קווי המתאר של הגוף הנשי בצורה חושנית עם שובל משתרך מאחור.

שמלת כלה עם מחשוף קדמי ואחורי

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button