שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה בעיצוב אישי

אחד הפריטים המרכזיים בכל חתונה היא שמלת הכלה. ארוכה, קצרה, מתחרה או סטן, בעיצוב נקי ומינימליסטי או שמלת נשפים מלכותית – שמלת הכלה אמורה לייצג את הכלה ולהציג את הצד המחמיא ביותר שלה. לשם כך שמלת כלה בעיצוב אישי תעשה את העבודה הטובה ביותר. עיצוב ותפירת השמלה אמנם דורשים כמות לא קטנה של זמן ומאמץ, אך אם את יודעת בדיוק מה את מחפשת וחולמת על שמלת כלולותייך לכל פרטיה כבר מלפני שנים – זוהי האופציה הטובה ביותר עבורך.

למה לבחור בשמלה בעיצוב אישי?

הסיבה הברורה היא העובדה שיום החתונה הוא אחד הימים המיוחדים בחייך, ולכן כדאי להשקיע בשמלה שמתאימה לך בדיוק ויושבת בצורה בטובה ביותר. מעבר לכך אם את גבוהה מהרגיל או בעלת חזה גדול, כמו כל בגד יהיה לך קשה למצוא שמלה שמתאימה למידותייך במדויק ומחמיאה בכל זווית- שמלה בעיצוב אישי תוכל לענות על צרכים אלו. אך הסיבה המושכת באמת היא ההזדמנות ליצור מאפס שמלה שהיא לגמרי לטעמך מאיזה בדים שתרצי ובאיזה גזרה שתהיה לך המתאימה ביותר ליום החשוב בחייך. אירוע החתונה אמור לייצג אותך ובן/בת זוגתך בצורה האותנטית ביותר, וזוהי דרך נפלאה לבטא את האישיות שלך.

שמלת כלה בעיצוב אישי

הדרך לעיצוב השמלה המושלמת עבורך

הבעיה היא שלא כולנו מעצבות בגדים כל יום, ולכן התהליך יכול להיות קצת מרתיע ומפחיד מבחוץ. אל דאגה, אין צורך להבין בגזרות ובבדים על מנת לעצב שמלת כלה לעצמך ואפילו לא צריך לדעת לתפור, אך יש צורך בהשראה, נחישות, סבלנות ויצירתיות. תהליך העיצוב וההתאמה הוא תהליך של כמה חודשים שיכול ליצור ייאוש בגישה לא נכונה. הסתכלי על תהליך זה כדרך אל השמלה המושלמת, אל תבואי בציפייה שהשמלה תהיה מוכנה ומושלמת כבר בהתחלה- הביני שיש צורך בסבלנות ובדייקנות על מנת להגיע לשביעות רצון מוחלטת. הנה כמה עצות להקל על התהליך:

חפשי מקורות השראה

פתחי את האינטרנט והתחילי לחקור, אילו סוגים של גזרות יש? אילו בדים? מהו סוג המחשוף המועדף עלייך? האם את מעדיפה שמלה ארוכה או קצרה? נפוחה או צמודה? מומלץ לחפש בשמלות קיימות אלמנטים שמצאו חן בעיניך. חפשי אחר שמלות של בנות מלוכה או סלבריטאיות, הסתכלי על שמלות מתקופות שונות או תצוגות אופנה. כדאי לשמור את החלקים שאהבת ולבנות מהם רשימה של אלמנטים למשל: “אני רוצה תחרה בסגנון של השמלה הזאת והזאת מהקולקציה של המעצב הזה והזה”. ברגע שיש לך רשימה ארוכה של מקורות השראה לכי ובחני את הרשימה באופן פיזי בבוטיקים או חנויות בדים – ראי אם הבד שאהבת נעים לך לעור ואם המחשוף שרצית באמת מחמיא לך. תהליך זה יעזור לך להתאים לעצמך את השמלה בצורה ריאלית, כיוון שלא כולנו נראות כמו סלבריטאיות ודוגמניות מסלול.

עיצוב שמלות כלה

בני את השמלה

קחי דף והתחילי לסרטט ביחד עם רשימה ההשראה שלך – עשי זאת על מנת לקבל את המושג הטוב ביותר למה את רוצה לכלול בשמלה ומה לא. הסתמכי גם על הרושם שקיבלת לאחר הבדיקה הפיזית של הרשימה- ותרי על סעיפים שאהבת פחות או שלא התאימו לך בסופו של דבר. אם את מרגישה שלא תוכלי להביע עצמך טוב על דף תוכלי להיעזר במחשב. היעזרי בתוכנה לשלב חלקים מתמונות של שמלות שונות למעיין שמלת תלאים משונה המכילה את הסגנון שאת רוצה. אל דאגה- זה לא הולך להיות העיצוב של השמלה, זה נועד לתת מושג לגיבוש השמלה ולאפשר לך להבין אילו חלקים מתאימים עם אילו, ועל מה כדאי לוותר. עיצוב שמלה בסגנון כזה גם יעזור לתקשר עם המעצב/ת בצורה טובה יותר.

מצאי את המעצבת הטובה ביותר עבורך

לאחר שעברת את התהליך עם עצמך והגעת לרעיון מגובש לשמלת חלומותייך, פני לכמה מעצבים שונים- שתפי אותם במחשבותייך, בהשראות ובעיצוב הגס שהרכבת עד כה. וודאי כי יש בניכם כימיה טובה כיוון שאתם הולכים לעבור דרך ארוכה ביחד ורצוי שתבינו אחד את השני בצורה טובה. הקשיבי להערות של כל אחד ואחת מהם ובחרי את המעצב/ת שהתחברת אליו/ה באופן הכי טוב ומייצג/ת את העיצוב שאת רוצה בצורה טובה ביותר. מכאן יתחילו שורה של פגישות להבנת הסגנון והתקציב, ולאחר מכן עיצוב השמלה ומדידות. על מנת שהשמלה תהיה מושלמת באמת תצטרכי לבוא למספר מדידות ותיקונים, זהו תהליך חשוב ומשמעותי שכן הוא מאפשר למעצב/ת להתאים עבורך את השמלה ולהחמיא לך בצורה בטובה ביותר. לאחר תהליך של מספר חודשים השמלה תהיה מוכנה ותוכלי לזכות בשמלת חלומותייך- כזאת שאין לאף אחת אחרת.

שמלות כלה בעיצוב אישי

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button