שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה – איזו גזרה לבחור?

בין כל ההכנות לחתונה המתקרבת ובאה ישנה משימה אחת מרגשת ביותר הניצבת בראש סדרי העדיפויות והיא נחשבת להיות “אם כל המשימות” של כל כלה – בחירת שמלת כלה מיוחדת במינה שלא רק תהיה המוקד המרכזי בחתונה אלא תרגש את הכלה ביומה המיוחד.

בחירה של שמלת כלה קלאסית בנויה על מספר אבני יסוד ובינהם הנתונים הטבעיים של גוף האישה. כלות רבות מגיעות זמן רב לפני מועד החתונה על מנת למצוא את שמלת הכלה המושלמת אשר תתאים להן כמו כפפה ליד. במהלך הזמן מבצועות מדידות רבות, שינויים ותיקונים כדי לעצב ולתפור את השמלה בצורה הטובה ביותר לגוף הכלה, אשר עובר גם הוא שינויים לא מעטים במהלך הזמן הזה.

גזרות שמלות כלה

גזרות בשמלות כלה

הקטלוגים של שמלות כלה מלאים ועמוסים ברעיונות נהדרים, אך לעיתים קרובות עולים מצבים שבהם הדמיון אינו משרת כראוי את המציאות. כדי להתאים שמלת כלה מושלמת יש להכיר היטב את הגזרות השונות העומדות על הפרק ולדעת כיצד כל גזרה משפיעה על הגוף הנשי.

שמלת כלה בגזרת A

זוהי אחת השמלות הכי פופולריות בקרב כלות והסיב לכך פשוטה ביותר – זוהי שמלת המתאימה לרוב קימורי הגוף הנשי. שמלת כלה בגזרת A אכן דומה לאות הזו כאשר חלקה העליון צר ומעוצב לצורת החזה והיא מתרחבת באזור המותניים עם חצאית נשפכת עד לרצפה ומשווה מראה מרחף וקליל לכל כלה.

שמלת כלה נשפכת שמלת כלה תחרה אלגנטית שמלת כלה נשפכת גב פתוח

שמלת כלה בגזרת בת הים

זוהי אחת השמלות המדגישות היטב את הקווים הנשיים של כלות כאשר שמלת כלה בסגנון בת הים צמודה לאורך כל הגוף ומתרחבת באזור הברכיים כדי להעניק מראה מסותת, אלגנטי ואצילי לאישה. לשמלות כלה בעיצוב זה יש מראה דרמטי ביותר וניתן להתאים אותו לכל מבנה גוף בין אם מדובר באזור כתפיים גדול, חזה שופע או אגן רחב. אבל, יש לקחת בחשבון כי שמלה בסגנון זה הינה שמלת כלה צמודה ולעיתים מעט קשה להסתובב עמה.

שמלות כלה עם גב פתוח

לעיתים ישנם מצבים שבהם כלות מבקשות להשאיר את החלק הקדמי של שמלת הכלה סגור, אך עדיין מחפשות את האפקט הדרמטי שייכנס בתוך השמלה. עיצוב שמלת כלה עם גב פתוח נותן מראה אלגנטי ויוקרתי בכל הצדדים. ניתן לעצב שמלות כלה עם מחשוף קדמי חלקי על ידי שימוש בבדי אילוז’ן ולהשלמת האפקט, לייצור מחשוף V עמוק בגב השמלה ובכך להגיע לעיצוב אשר יחמיא לצדודית הנשית.

שמלות כלה בגזרה נסיכותית

הגזרה הנסיכותית זכתה במהלך השנים לשמות רבים החל מ”הנסיכה דיאנה”, “מחוך גרייס” ועוד. אך בסופו של יום זוהי שמלת נשף אלגנטית השופעת בבדים ומשחקי חיבורים בין החלק העליון לבין חלקה התחתון. שמלת כלה נסיכותית מחולקת לשני חלקים: מחוך צמוד וחצאית. המחוך מותאם לקימורי החזה והוא יכול להגיע עם כתפיות, סטרפלס, עם שרוולים ארוכים או קצרים. את הטון הדרמטי מעניקה החצאית ללא עוררין, נפח מלא ושופע בבדים משולבים עם אבנים, פנינים, תחרה ועוד אינספור אפשרויות.

שמלת כלה נסיכה שמלת כלה מתחרה וטול שמלת כלה נפוחה עם גב פתוח

שמלת כלה עם מותן גבוה

זוהי גזרת שמלת כלה מאוד מחמיאה לרוב סוגי הגוף הנשי בין אם מדובר בכלות בעלות מבנה צר או רחב. השמלה מתחלקת לשני חלקים כאשר החלק העליון נקטע מתחת לחזה ומשם מתחיל חלקה התחתון של השמלה. הגזרה של שמלה זו קלילה ביותר ולעיתים קרובות היא מעוצבת על בדי שיפון, משי וסאטן אשר מעניקים לה את הרוך והאלגנטיות הנכונים.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button