שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

הכל על קו הצוואר של שמלות כלה

סגנונות עיצוביים שונים של שמלות כלה מתאימים לנשים שונות וניתן לראות כי אותה השמלה תשב בצורה שונה לגמרי על שתי כלות. כאשר מודדים שמלת כלה חושבים באופן מידי על הנפח, על הבדים ממנה היא עשויה, על האורך והכנסת שובל, התאמה למזג האוויר וחודשי השנה ועוד. אבל, ישנו אלמנט נוסף בבחירת שמלת הכלה אשר יכול לשנות לגמרי את הסגנון – עיצוב קו הצוואר של השמלה.

סגנונות קו צוואר לשמלות כלה

התיחסות לקו הצוואר של שמלת הכלה מהווה מרכיב מאוד חשוב בתהליך הבחירה אשר יכול לשנות לגמרי את מראה השמלה ואף להפוך לנושא המרכזי של הקונספט העיצובי. קו הצוואר צריך להיות מותאם לפנים, לחלק העליון ואף לחלק התחתון של גוף האישה. בואו נעשה קצת סדר ונכיר את האפשרויות הפרוסות לפניכן.

מחשוף V

ליבוש עם קו צוואר V הינו אחד הסגנונות האהובים ביותר באופן כללי וניתן לראות אותו במדפי החנויות בין אם מדובר בנשים או בגברים. בעיצוב שמלות כלה מחשוף וי יוצר מראה קלאסי המדגיש בעדינות את קו החזה ואף מוסיף רמז של שובבות לשמלה. סודו של מחשוף וי בכך שהוא מאריך את המראה, דבר המחמיא לנשים רבות. ואילו נשים בעלות מבנה פנים ארוך וצר צריכות להיזהר ממחשופי וי. שמלות כלה עם קו צוואר V מתאימות לנשים בעלות חזה קטן או ממוצע ופחות מתאים לנשים עם היקף חזה גדול.

שמלת כלה עם מחשוף V

סטרפלס

זהו בהחלט אינו טרנד חולף של עיצוב קו צוואר לשמלת כלה. שמלות סטרפלס קמו כבר בשנות ה – 70 של המאה הקודמת והן כאן כדי להישאר. ניתן לראות כי עיצוב שמלות כלה סטרפלס מתאים יותר ואף פופולרי יותר בקרב נשים בעלות חזה ממוצע וגדול. מחוך השמלה מעצב את קו הצוואר ומותיר את עצמות הבריח חשופות וסקסיות.

קו צוואר עם אשלייה

השימוש בבדי אילוז’ן נעשה נפוץ מאוד בעת האחרונה. הבד הזה נותן את האפשרות לשחק עם קו הצוואר ולהחליט בדיוק כמה ממנו ייוותר חשוף וכמה לא. שמלות כלה הנתפרות עם בדי אילוז’ן מעניקות לכלה רוגע ונוחות מקסימלית להסתובב באופן חופשי מבלי לחשוש כי משהו מציץ מתוך המחוך. את קו הצוואר של השמלה ניתן לעצב בבדי אילוז’ן באינספור אפשרויות וההתאמה תהיה מושלמת עבור כל כלה.

שמלת כלה עם שרוולי אילוז'ן

סגנון המלכה אן

זהו עיצוב קו צוואר בדיוק כשמו – מלכותי. האלמנטים הבולטים בקו צוואר זה הם צווארון אחורי גבוה עם מחשוף V קידמי עמוק. סגנון נסיכותי זה מאפשר לשמלת הכלה להיות צנועה יותר ופחות חשופה לעומת הסגנונות האחרים. קו זה מתאים למבני גוף רבים בכך שניתן להתאים את רוחב הכתפיות על ידי הוספה והפחתה של שרוולים.

מחשוף לב

זהו הסגנון העיצוב הרומנטי ביותר אשר מחמיא לכל כלה. מחשוף לב עוקב אחר צורת החזה באופן אינדיבידואלי ויוצר מחוך המותאם לגודל החזה. אצל נשים מלאות הקו הזה יהיה נקודת הפוקוס המרכזית השמלה ואילו אצל נשים רזות צורת הלב תעניק קימורים לכיוון המותניים.

שמלות כלה

קו צוואר א-סימטרי

אחת האופציות של בחירת קו הצוואר בשמלות כלה היא המחשבה על א-סימטריות ולא רק באורכי החצאית. שמלת כלה עם כתפייה אחת או שרוול אחד החושף את הצוואר ועצם הבריח בצורה אלגנטית ביותר. אפקט האסימטריה יכול ליות מואצם על ידי מחשק גווני השמלה, הוספה של קווי תחרה מיוחדים, אבנים ושילוב של בדי אילוז’ן בתוך שרוול ארוך.

רצועות דקיקות

שמלת כלה עם רצועות דקיקות מתאימה יותר לכלות בעלות מבנה גוף רזה. הרצועות המחוברות אל השמלה מעניקות מראה עדין ביותר ומותירות את קו הצוואר חשוף. כאשר בוחרים בשמלת כלה עם רצועות ארוכות ודקיקות שמים את הפוקוס הישר על חלקה האמצעי והתחתון.

שמלת כלה נפוחה עם מחשוף

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button