שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה מודולרית

שמלת כלה נפוחה

בשנים האחרונות רווח הטרנד של עיצוב שתי שמלות כלה נפרדות. יותר ויותר כלות לא הסתפקו בשמלת הכלה הרשמית ובחרו לעצמן שמלה נוספת, קלילה יותר. הסיבה לכך פשוטה: בתחילת האירוע – קבלת הפנים והחופה – אנחנו זקוקות למראה צנוע ורגוע יותר ולאחר מכן, שכמגיע שלב האוכל והריקודים, אנחנו רוצות שמלה שתאפשר ליהנות מנוחות מקסימלית, מראה סקסי יותר ותחושה אוורירית יותר, בעיקר כאשר אנחנו רוקדות. את שתי שמלות הכלה, זו שמלווה אותך עד החופה וזו שמגיעה מיד אחריה, החליף בשנה האחרונה טרנד שמלות כלה לוהט – מעתה לא שתי שמלות כלה אלא שמלה מודולרית אחת שמשנה את גזרתה לפי הצורך.

שמלה מודולרית – קווים לדמותה

בתצוגות האופנה של שמלות כלה 2015 יכולנו לראות כמה גרסאות של אותה שמלה מודולרית שהופכת את חיי הכלות בארץ ובחו”ל לקצת יותר קלים ופשוטים. שמלות בעלות חלק תחתון שמשתנה או שמלות חשופות שהופכות צנועות לפי הצורך.

אחד הביטויים הכי בולטים של שמלות מודולריות היא חצאית ארוכה מטול, תחרה ובדים אטומים שונים שמכסה על חצאית קצרה יותר, שנשלפת לאחר החופה ומשווה לשמלה מראה של ‘שמלת ריקודים’.
בטרנד הזה קיבל ביטוי אצל מעצבות כמו מוניק לולייה וקרולינה הררה, אשר הציגו שמלות בעלות חלק תחתון ניתן להסרה העשוי בדים ארוגים ובדי תחרה רב שכבתיים, כאשר תחתיו מתחבאות חצאיות עיפרון אלגנטיות או חצאיות קצרות עם כיסוי טול.

מעצבים אחרים הציגו פתרון לבעיית הכתפיים החשופות –  עיצוב שמלות כלה מודולריות בעלות שכמיה המוצמדת אל החלק העליון וניתנת להסרה כשרוצים לחשוף את הכתפיים. שמלות עם שכמיות ארוגות בחוטי כסף הוצגו על המסלול על ידי מעצב שמלות הכלה נעים קאהן ועל ידי מעצבת האופנה הותיקה אלברטה פרטי.

יתרון עבור כלות ישראליות

הטרנד המודולרי הוא יתרון גדול דווקא עבור כלות כאן בישראל. הצניעות המתבקשת כשפוסעים אל טקס החופה מכתיבה לא מעט אילוצים. עד כה כלות רבות היו בוחרות שמלות כלה חושפות כתפיים ועוטפות את הכתפיים בשל או בכיסוי כלשהו. הטרנד החדש מייתר את הצורך לאלתר כיסוי ולהתפשר על העיצוב, כאשר הכיסוי הופך למעשה חלק בלתי נפרד מעיצוב השמלה – מתאים למראה שלה, מתחבר היטב ונוח לשימוש.

באשר לחצאית, כולנו יודעות שתנאי מזג האוויר בקיץ ישראלי לא אופטימליים. לכן, אין דבר משחרר יותר מלהיפטר מהחלק התחתון הארוך והמסורבל של שמלת הכלה מיד לאחר החופה, להיפטר מנעלי העקב ולעבור לנעליים שטוחות – משם הדרך אל רחבת הריקודים הרבה יותר נוחה ונעימה.

ההתאמה המושלמת של טרנד השמלות המודולריות לצרכי הכלה הישראלית לא נעלם, כמובן, ממעצבי שמלות הכלה הישראלים המעודכנים. קולקציית שמלות הכלה לשנת 2015 של אושי מציעה דגמים אשר יאפשרו גם לך ליהנות משמלת כלה נעימה, נוחה וייצוגית שתהפוך לשתי שמלות – האחת אלגנטית, צנועה יותר ומתאימה לטקס החופה והשנייה קלילה ומשוחררת יותר, כזו שמתאימה בדיוק לריקודים הסוערים שבאים אחרי החופה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button