שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה 1 – 7 השאלות

7 השאלות שאת חייבת לשאול כשאת מחפשת שמלת כלה.

אחד הצעדים הראשונים שעורכת כל כלה בדרך ליום החתונה שלה הוא בחירת שמלת כלה מתאימה.

בדרך כלל היא מתחילה לטייל בין מעצבי שמלות כלה לחנויות מתמחות, סוקרת את האינטרנט ושואלת לא מעט שאלות על הדרך. ישנן כמה שאלות שעליהן לא כדאי לפסוח במהלך התהליך הזה של בחירת השמלה המושלמת. אלו הן שבע השאלות שצריכות ללוות אותך בתהליך החיפוש אחר השמלה שלך.

מעצבת עוזרת לכלה לבחור שמלה

  1. האם המעצב מתאים לצרכיי?

    בדרך כלל החיפוש אחרי שמלה כולל למעשה מפגש עם מעצבת שמלות כלה או מעצב מתמחה. השאלה הראשונה שצריך לשאול בכל מפגש כזה הוא האם המעצב מבין מה אני רוצה ומדבר בשפה שלי. חשוב לעבוד עם מעצבת שמבינה ויודעת איך לקחת את החלומות שלך ולהפוך אותם למציאות – שמלת כלה שמתאימה לך ושאת אוהבת.

  2. האם השמלה מתאימה לנתונים שלי?

    כולנו חולמות על שמלות כלה מפוארות, מיוחדות ויוקרתיות, אך האם השמלה שעליה חלמת כל החיים באמת מתאימה לנתוני הגוף שלך. מעצבת שמלות כלה תוכל לעזור לך למצוא את הגזרה המחמיאה לך, לנצל את הנתונים הטבעיים שלך לטובתך וליצור שמלה מחמיאה באמת.

  3. האם הגזרה מתאימה לי?

    מעצבי אופנה יציעו לך שמלות שונות ואפשרויות רבות. חשוב להשקיע לא מעט מחשבה בבחירת הגזרה הנכונה, כדי שתהיי בטוחה שאת בדרך למראה מושלם שמתאים לך ונוח לך לבלות בו במשך ערב שלם. גם כאשר בחרת בסלון כלות בו יש מגוון שמלות כלה מוכנות, חשוב למדוד כמה שיותר ולוודא שהשמלה מתאימה לך.

  4. האם השמלה מתאימה לסגנון שלי?

    יש כלות שאוהבות וינטאג’, אחרות מעדיפות מראה נקי ומודרני, יש כאלו שרוצות פנינים ואבני חן ואחרות מעדיפות צבע שאין לאף אחת אחרת. חשוב לחפש מעצבת או שמלה שמתאימה לסגנון שלך.

    שמלות כלה

  5. האם הבד נעים לי?

    אחרי בחירת המעצב, הגזרה והסגנון, כדאי לבדוק אילו בדים יתאימו לתפירת השמלה. חשוב לזכור שאת אמורה לעמוד במשך רוב היום, להצטלם, להסתובב בין האורחים ובאופן כללי, להרגיש בנוח. חשוב לבחור בבדים איכותיים ונושמים שיעניקו לך מרווח נשימה נחוץ.

  6. האם השמלה משתלבת לצד האקססוריז ולהפך?

    יש כלות שכבר יודעות – הן יענדו את השרשרת המשפחתית שקיבלו בירושה מסבתא האהובה, הן רוצות נעלי עקב בצבע מיוחד או סידור פרחים לשיער במראה מסויים. ממש כמו שהאקססוריז צריכים להחמיא לשמלה, כך גם השמלה צריכה להחמיא להם. כדאי להביא איתך לפגישה עם מעצבת שמלות כלה את כל האביזרים שאת כבר יודעת שילכו איתך אל החופה ולהשתמש בהם כהשראה במהלך עיצוב השמלה.

  7. האם את מרגישה בנוח?

    אולי השאלה הכי חשובה – האם תוכלי להרגיש בנוח לאורך כל האירוע בשמלה שאת לובשת? האם תהיי מודעת מדי לשמלה? תתעסקי איתה כל הזמן? תסדרי ותיישרי אותה? תצטרכי ללכת לחדר צדדי ולהתארגן? חשוב להשקיע מחשבה גם בשאלות הפרקטיות האלו ולהחליט עד כמה את מוכנה להשתעבד לשמלה במהלך האירוע. שמלה שמתאימה לנתונייך ומידותייך, עשויה בד איכותי ותפורה באופן מקצועי תאפשר לך להרגיש בנוח לאורך כל האירוע.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button