שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות לאמא של הכלה

יש אישה אחת שהיא כמעט חשובה כמו הכלה עצמה ביום החתונה המרגש – האמא של הכלה. זהו מאורע חגיגי עבור כל אמא, שצועדת ליד ביתה אל החופה ומוסרת אותה אל בחיר ליבה. לכן, גם אמה של הכלה צריכה לדאוג למראה חגיגי במיוחד ולהרגיש יפה ומטופחת ביום המקסים הזה.

שמלות לאמא של הכלה הן מגוונות ובעלות אפשרויות רבות. כל אחת יכולה למצוא את השמלה המתאימה לה מבחינת הסגנון האהוב, הבד, הצבע והעיטורים. איך לבחור את השמלה המתאימה ביותר? זהו תהליך מאד אינדיבידואלי ואישי. אבל הנה כמה טיפים עבורכן.

שמלה לאימא של הכלה – התאמת הגזרה לגוף

אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן התאמת גזרת השמלה לנתוני הגוף. כל אחת מרגישה אחרת לגבי הגוף שלה, יש כאלו שמרגישות שאין צורך להסתיר שום דבר, יש כאלו שרוצות להציג את הדברים היפים ולהסתיר את הדברים שחשוב לה להסתיר.

הדרך הטובה ביותר לוודא שאת בוחרת את הגזרה המתאימה לך היא לפנות למעצבת שיש לה התמחות בעיצוב שמלות לאמא של כלה ולנשים בכלל. מעצבת כזו תוכל לעבוד יחד איתך ולעצב עבורך שמלה שקולעת בדיוק לטעם שלך, עשויה מהבד שאת בחרת והגזרה שלה מותאמת בדיוק לנתונים שלך. בניגוד לשמלות שאפשר לקנות ישירות מהקולב, מעצבת תתאים בדיוק את השמלה אלייך ואת תרגישי בשמלה בנוח ובעיקר תחושי יפה ומטופחת.

בחירת הבדים – שמלות לאמא של הכלה

בניגוד לכלות שיש להן בדרך כלל קו אחד בבחירת הבדים – בדים רכים בצבעים בהירים כמו לבן, שמנת או זהוב, האמא של הכלה יכולה להרשות לעצמה לבחור צבעים שונים ולשחק עם דוגמאות. מראה אלגנטי הוא מראה ששומר על צבע אחד עיקרי וצבע נוסף שבא לידי ביטוי באביזרים ובנעליים.

מומלץ לבחור בבד איכותי ונושם, שלא תרגישי בו לכודה ומזיעה. חשוב לזכור שבחתונה של הבת שלך תסתובבי בין אנשים, תעמדי זמן רב על הרגליים ותזוזי ממקום למקום לא מעט, ולכן כדאי לבחור בבד שזז בצורה טובה ונעים על הגוף.

תפירה איכותית

אחד הדברים החשובים ביותר, שיקבע האם השמלה תשב עלייך בצורה יפה ואלגנטית, היא התפירה. תפירה איכותית ומקצועית חשובה כדי להשיג מראה קלאסי ואלגנטי, בשמלה שנוח לזוז בה ואינה מסתבכת בתוך עצמה. ביחרי תמיד לעבוד עם מעצב או מעצבת שתופרים את השמלות שלהם תוך התאמה לך ומקפידים על תפירה מקצועית ואיכותית.

שמלות אמה של הכלה הן שמלות אלגנטיות, צבעוניות או בצבעים נייטרלים, מותאמות לגזרתה של האם ממש כמו שמתאימים שמלה לכלה. בסופו של דבר הן אמורות לגרום לכל אמא להרגיש שנוח ונעים לה ביום המרגש הזה.

בסטודיו שלי אני מארחת לא פעם כלות ואימהות שמגיעות יחד לעיצוב שמלות לחתונה. האחת זוכה לשמלת הכלה שלה והשנייה זוכה לשמלה מושלמת לערב המרגש המשותף לשתיהן. זוהי תמיד הזדמנות להתרגש ביחד איתן.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button