שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שלושה אירועים מחוץ לקופסה

בשנים האחרונות מגלים זוגות רבים שמתכננים חתונה שהם רוצים משהו קצת אחר. החתונות הסטנדרטיות באולמות האירועים השגרתיים פינו את מקומם לאירועים ממותגים, מעוצבים ומעניינים, שמציגים את האופי והאישיות של החתן והכלה ומשקפים את מה שהם אוהבים.

אם אתם נמצאים בדיוק בשלב הזה שבו אתם מתלבטים איפה לערוך את האירוע המיוחד שלכם, קבלו שלושה רעיונות לאירועים מחוץ לקופסה, שלא נכנעים לשגרה.

אירועים בטבע

תחת צל כפות התמרים, בחורשה האהובה עליכם ליד הבית, מתחת לשקיעה המושלמת של חוף הים. אירועים בטבע הם כבר לא שגרתיים יחסית לאירועים באולמות.
כשמדובר באירועים שמתקיימים בטבע אפשר לתת דרור לדמיון ולערוך הפקה שהיא באמת יוצאת מהקופסה – מיער פיות מושלם דרך טיול מאתגר בטבע רגע לפני החתונה ועד צניחה חופשית ישירות אל החוף שבו נערכת החופה, יש שלל רעיונות שיכולים לדבר אליכם. הסוד הוא לחשוב על הדברים שאתם אוהבים בטבע או הרגעים המשותפים שלכם שקרו במקומות מיוחדים ולבנות סביבם את קונספט החתונה.

כלה מצטלמת על סוס בים

אירועים אורבניים במועדונים

יש זוגות שפשוט לא יכולים בלי ניחוח העיר הגדולה. הם אוהבים מועדונים, ריקודים, לצאת, לבלות, להנות עם חברים והם עושים זאת מתי שרק אפשר. חתונה לא חייבת להיות יציאה מהשגרה הזו. חתונות במועדון יכולות להיות מיוחדות, משמחות ומתאימות לכל גיל למרות הסביבה הצעירה והעירונית.
מומלץ לבחור במועדון שבו צוות שכבר עוסק בהפקות אירועים ויכול לבנות יחד אתכם אירוע בתוך המועדון שהוא אינדיבידואלי ולגמרי שלכם. גם במקרה הזה אפשר להיות יצירתיים ולשלב בתוך סביבת המועדון סימנים מזהים שקשורים אליכם – מעמדת צילום למסיבות שבה האורחים מתחפשים אליכם ועד להזמנה של אמן או די.ג’יי שאתם אוהבים במיוחד.

אירועים קלאסיים בגן אירועים

גן אירועים לא נשמע כמו לוקיישן לאירוע מחוץ לקופסה אבל למעשה הוא מספק קרקע נוחה לעיצוב אירוע אינדיבידואלי, במקום נוח לכולם ומוכן לכל אירוע. אירוע בגן אירועים קל להפקה בגלל המיקום הסטנדרטי, אבל אתם יכולים לשלב בתכנון שלו אלמנטים ייחודיים.
מהקרנת סרט אישי על שניכם, דרך הזמנת אמן שאתם אוהבים במיוחד שיופיע בגן האירועים במהלך החתונה, דרך תחנות הפעלה מיוחדות שמדברות על דברים שאתם אוהבים ועד לריקוד המוני מאולתר ב”כאילו” שמשותף לכל החברים הטובים. יש כל כך הרבה אפשרויות והכל תלוי בכם ובהעדפות שלכם.

חתן וכלה

 

אירוע מחוץ לקופסה מתחיל ברעיון פרוע

אירוע לא שגרתי, שלא נכנס לקטגורייה של חתונה ישראלית טיפוסית, מתחיל ברעיון אישי ופרוע. כל אחד מבני הזוג הוא בעל תכונות אופי מסויימות, תחביבים ועיסוקים שהוא רוצה לשתף עם קרוביו במהלך האירוע, כל אחד חולם על האירוע האישי והמיוחד שלו, לפעמים מגיל מאד צעיר, ורואה בעיניו כיצד הוא היה רוצה שזה יקרה. היום אפשר להגשים את החלום לאירוע בלתי שגרתי בכל מקום, בין אם מדובר בגן אירועים, חוף ים או מועדון לילה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button