שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

דברים שאסור לשכוח ביום החתונה

יום החתונה טומן בחובו תחושת נינוחות כי סופסוף היום הגדול הגיע, הסידורים והריצות, הלחצים וההחלטות  מאחורייך ומצד שני, יש עוד כמה מטלות בדרך – מביקור בסלון הכלות ועד לצילומי חתן-כלה. חוששת שלא תיקחי את הדברים החשובים באמת? אחרי ניסיון עם אלפי כלות אני שמחה לרכז עבורכן את הרשימה המלאה של דברים שלא כדאי לשכוח ביום הגדול שלכן:

כלה מחזיקה מזוודהמוצרי איפור וטיפוח

מומלץ להרכיב יחד עם המאפרת תיק קטן ובו כמה מוצרי איפור וטיפוח בסיסיים. מקרם ידיים ועד לדיאודורנט, מליפסטיק בצבע שבחרתן עבורך ועד לבקבוקון לק לתיקון הציפורניים במידה ומתגלה פגם. קחי איתך גם מברשת ומשחת שיניים שיעזרו לך להרגיש רעננה גם לאחר שש או שבע שעות על הרגליים, בהכנות לקראת החתונה.

מגבונים לחים

עוד מוצר הגייני שחשוב שיהיה לצדך לאורך כל הדרך. הפקידי חבילה של מגבונים לחים בתיקה של אחת החברות או המלוות שלך כדי שתוכלי להיעזר בהם בעת הצורך. הם יהיו שימושיים תמיד – בין אם מדובר בסנדוויץ’ שאכלת ואת צריכה לנגב את הידיים או בזיעה קלילה על המצח.

מים, והרבה

כלות רבות שוכחות לשתות מים במהלך היום המרגש שלפני החתונה והדבר האחרון שאת רוצה הוא להגיע לחופה כשאת מיובשת. כדאי מאד לקחת איתך במכונית ובתיק בקבוקי מים מינרליים שישמשו אותך לאורך היום. תבקשי מאחת המלוות שנמצאת אתך במהלך השעות האלו להזכיר לך לשתות מים כל הזמן.

ערכת תפירה

למרות שאת שמלת הכלה את לובשת רק לאחר כל ההכנות ועל אף העובדה שאם שמלת הכלה שלך נתפרה היטב לא אמורות להיות בעיות – אף פעם אי אפשר לצפות מה יקרה ותאונות קטנטנות עלולות לקרות.
ערכת תפירה קטנה שכוללת מחט, חוט לבן לתפירה, כפתור וכדומה. תוכל להכין אחת כזו יחד עם מעצבת שמלת הכלה שלך.

נעליים להחלפה

נעלי העקב שתנעלי במהלך הטקס ואולי גם בזמן הריקודים יכולים להחזיק על רגלייך זמן רב, בעיקר אם את רגילה לנעול עקבים. במידה ואת כלה שמעדיפה נוחות לאורך כל הערב, הכיני בצד זוג נעליים נוסף – כפכפים או נעלי בובה נוחות בצבע המתאים לשמלה, שיוכלו להחליף את נעלי העקב כאשר תרגישי שהן מתחילות להכביד עלייך. גם מי שרגילה לנעלי עקב צריכה לזכור שערב החתונה הוא ערב ארוך, בו הכלה עומדת והולכת לא מעט.

חטיפים ואוכל קל

יום החתונה הוא יום שבו תתרוצצי ותתכונני עד שעות אחר הצהריים ולא תמיד תספיקי להכניס משהו לפה. יש לנו חדשות בשבילך – גם במהלך החתונה קשה לחתן ולכלה להתיישב ולאכול, כי תפקידם הוא לרוב להסתובב ולארח, לשוחח עם האורחים או לרקוד עם החברים הכי טובים. בקיצור, לרוב אין זמן לעצור ולאכול. דאגי שיהיה איתך מעט אוכל קל – פירות, ירקות חתוכים, חטיפים קלים או כל דבר אחר שייתן לך אנרגיה במהלך היום.

מטרייה/שמשיה
אם את יוצאת לצילומי חתן-כלה בחורף או בקיץ כדאי להביא איתך מטרייה למקרה של גשם או שמשייה נגד השמש, בהתאם לעונות השנה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button