שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

הטרנדים המובילים בעיצוב שיער לכלות

עיצוב השיער הוא חלק בלתי נפרד מהמראה הסופי של כלה ביום החתונה שלה. כפי שאנחנו מזהות טרנדים חמים בתחום של עיצוב שמלות כלה, טרנדים שמשתנים בכל שנה בהתאם למה שקורה בעולם האופנה, כך גם בתחום עיצוב השיער אנחנו רואים מגמות שמשתנות בכל תקופה. השילוב הנכון בין השמלה לעיצוב השיער לא מתייחס תמיד לטרנד, אלא צריך ליצור מראה הרמוני ונכון – המותאם אישית לכל כלה. ובכל זאת, מהם הטרנדים החמים של השנה בתחום עיצוב השיער לכלות? הנה הם לפניכן.

קוקו הוא לא רק ליומיום

אחד הטרנדים החמים בשנת 2014 בתחום עיצוב השיער לכלות הוא איסוף השיער לקוקו. לא מדובר בקוקו מרושל שאנחנו יוצרות בחצי שנייה כדי שלא ייכנס לנו השיער לעיניים, אלא בקוקו אסוף היטב, מעוטר בתלתלים טבעיים או בקבוקי בייביליס ויוצר מראה מהודק של השיער, אבל בריא ומלא. קוקו כזה יכול להתאים גם למי שיש לה שיער קצר ורוצה להשתמש בתוספות שיער בצורה שנראית טבעית, כאשר התוספות משתלבות בתוך השיער האסוף.

שיער אסוף בקוקו מתאים במיוחד למי שבוחרת בשמלה אלגנטית וצמודה לגוף, כאשר המראה המתקבל הוא מראה ארוך של הגוף, מהודק ואסתטי מאד. הוא מתאים גם למי שבוחרת שמלה עמוסה באלמנטים ורוצה להשקיט את שאר המרכיבים של המראה – ביניהם גם את השיער.

דוגמנית לבושה בשמלת כלה

שיער טבעי ומלא – לא מעובד כלל

טרנד נגדי לחלוטין לטרנד הקוקו הוא שיער טבעי ומלא, כלומר הכלה נהנית משיער פזור, שאינו מוחלק אלא מנופח מעט, כך שיתקבל מראה מלא ובריא, טבעי מאד.

הטרנד הזה מתאים בעיקר למי שבוחרת שמלת כלה שקטה יחסית, ללא אלמנטים דרמטים, ללא חצאית נפוחה או שרוולים גדולים, כיוון שתשומת הלב מוסטת אל השיער. שילוב של שיער מלא ומנופח עם שמלה מלאה ומנופחת ייצור תחושה עמוסה ולא נוחה.

גם במקרה הזה יכולות נשים שיש להן שיער קצר יחסית להיעזר בתוספות מעוצבות לשיער שיאריכו את קו השיער ויאפשרו ליצור את המראה הבריא הזה.

איסוף מלכותי אבל חופשי

היישר מבתי המלוכה של אירופה מגיע אלינו הטרנד הויקטוריאני, שהופיע גם על מסלולי תצוגות האופנה. מדובר ביצירת תסרוקת שכוללת איסוף של השיער לנקודה אחורית, באיזור העורף והרמתו, כאשר אפשר לשלב בתסרוקת פרחים שמעטרים את השיער, צמות שמתחברות זו עם זו בנקודה זו מעל העורף ועוד.

זהו מראה שמזכיר תסרוקות של רקדניות פלמנקו, רקדניות בלט ונשים בארמונות המלוכה של המאה ה-19 ותחילת המאה העשרים. זהו גם מראה מאד הוליוודי ומכובד.

מראה זה מתאים כמעט לכל סוג של שמלה, משמלה אלגנטית חובקת גוף בגזרת בת ים ועד לשמלת אמפייר שיוצרת יחד עם העיצוב הזה מראה מאד רומנטי.

צמה מרושלת

עוד טרנד חם בשנת 2014 הוא הצמה המרושלת שניתן לראות על מסלולי התצוגות. לכאורה מדובר במראה שאינו חגיגי אבל בשילוב עם השמלה הנכונה יכול ליצור מראה רומנטי במיוחד. שמלה בסגנון כפרי, עם חצאית רחבה וחלק עליון צמוד גוף משלבת מצויין עם המראה הזה ויוצרת תחושה מתוקה ונינוחה מאד. את הצמה המרושלת מעטרים פרחים קטנים, או אפילו כתר קטן.

 

טיפים להתאמת השיער לכלה ולשמלה

  • תבני מראה כללי שכולל את השמלה, השיער, הנעליים, האיפור והאקססוריז ואל תבחרי כל חלק במראה לחוד.
  • אם השמלה היא דרמטית ובולטת בחרי בעיצוב שיער שקט וטבעי ולהפך.
  • שיער קצר הוא לא מכשול, היום אפשר להיעזר בתוספות שיער וליצור כל מראה שתרצי.
  • אביזרי שיער כמו פרחים, סיכות מעוטרות ומסרקיות מהווים תוספת נהדרת, בתנאי שהשמלה אינה עמוסה באלמנטים.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button