שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

אמא של הכלה? כך תבחרי שמלה

אם יש אישה אחת שמתרגשת כמעט כמו הכלה ביום החתונה שלה, אם לא יותר, זוהי אמה. אם את האמא של הכלה ואת עומדת ללוות את בתך אל החופה, הלב בוודאי מחסיר פעימה וההתרגשות בשיאה.

אור הזרקורים מופנה ביום החתונה לא רק אל הכלה עצמה, אלא גם אל האמא שעומדת לצדה, מארחת, מברכת ומלווה אותה אל החיים החדשים שלה. אני פוגשת לא מעט אימהות של כלות שלא יודעות איזו שמלה תייצג בצורה הטובה ביותר אותן, את ההתרגשות שלהן, את גודל האירוע ואת כל מה שהן מרגישות.

כלה ואמא שלה בשמלות לקראת החתונה

אלו העצות שלי לבחירת שמלה לאמא של הכלה שתהיה מוצלחת ומרגשת כמו החתונה עצמה:

התאימי את השמלה למבנה גופך: השמלה צריכה להיות מחמיאה למבנה הגוף שלך ולעבור התאמה אישית. כל אחת מאיתנו יודעת שיש איזורים בגוף שהיא אוהבת להראות וכאלו שהיא מעדיפה להסתיר, השמלה צריכה לשקף זאת ולהחמיא למבנה הגוף, לקימורים ולאיזורים היפים יותר של הגוף – כל אחת ונקודותיה שלה. לכן, גם אם יש לך שמלה בראש שעליה את מדמיינת, מומלץ להגיע עם ראש פתוח ולבדוק מה הכי מחמיא. לפעמים השמלה האחרונה שחשבת עליה, היא המחמיאה ביותר.

נוחות היא לא מילה גסה: כשאנחנו תופרות ומעצבות שמלות לאמא של הכלה אנחנו חושבות גם על מראה מחמיא וחגיגי אבל גם על נוחות מי שלובשת את השמלה. כאמא של הכלה את ממלאת תפקיד חשוב במהלך האירוע, את מלווה את הבת שלך אל החופה, מארחת ונפגשת, מדברת ומסתובבת ומתפקדת כחלק מהאירוע ולא רק כאורחת. מומלץ לבחור בשמלה שאת מרגישה בה בנוח, שלא לוחצת, מהדקת, מכאיבה או גורמת לך להרגיש כל אי נוחות אחרת.

צבע מחמיא לעור, לשיער ולעיניים: מכיוון שאת לא הכלה, אלא אמא שלה, את יכולה לבחור שמלה בכל צבע שתרצי, בכל בד שתרצי, אבל צבע השמלה חייב להיות מחמיא לעור הפנים והגוף, לשיער, לצבע העיניים ולהתאים גם לנעליים ולאביזרים. בחרי בצבע שאת אוהבת, שאת מרגישה בו יפה, שאת יודעת שמתאים לך ומחמיא לך, אבל אל תוותרי על התנסות ובדיקה של צבעים נוספים – לעולם לא תדעי עד שתנסי.

ליצור מראה מושלם: השמלה היא רק חלק ממראה כללי שאת מייצגת – היא חייבת להשתלב בצורה הומוגנית עם הנעליים, התכשיטים, התיק, האיפור והשיער שלך והם חייבים להתאים לה. כאשר את בוחרת שמלה, עשי זאת לפני שבחרת את כל האביזרים ואת סוג התסרוקת והתאימי אותם אליה. כך תצרי מראה מחמיא מהקודקוד ועד האצבע הקטנה של הרגל.

כלה לובשת שמלה

בסטודיו שלי, סטודיו אושי, אני פוגשת למפגשים מרגשים לא רק את הכלות עצמן, שבאות לתפור ולעצב שמלות כלה חגיגיות, אלא גם את האימהות שלהן, שמחפשות שמלה חגיגית לאירוע המרגש. אני מזמינה גם אתכן לבוא לחוות איתי חוויה של אם ובת ולהכיר את המגוון הגדול של שמלות כלה ושמלות לאמא של הכלה בהתאמה אישית לכל אחת ואחת מכן.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button