שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

כך תבחרי שמלה לחתונה של החברה הטובה

כשעונת החתונות מתקרבת, עולה גם סף ההתרגשות, בעיקר אם העונה כוללת חתונה של חברה טובה. חתונה של חברה טובה במיוחד היא תירוץ מעולה לרכוש שמלת ערב חדשה שתקצור מחמאות במהלך האירוע המרגש. אז איך תבחרי שמלה לחתונה של החברה הכי טובה? הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את שמלת החלומות.

התאימי את השמלה לעונה: אם החתונה מתקיימת בחורף, בחרי בשמלה מתאימה שתשמור אותך חמימה לאורך הערב, אבל תהיה נאמנה לסגנון שלך ותגרום לך להרגיש מטופחת ויפה. עליונית איכותית שתואמת את סגנון השמלה תוכל להגן עליך מפני הקור. בקיץ תוכלי לבחור בשמלה קצרה וחשופה, שתשמור על רעננות.

השושבינה - איך לבחור שמלה

בחרי שמלה שמתאימה לאופי האירוע: אם האירוע הוא חתונת בראנץ’, תוכלי לבחור דווקא בשמלת קוקטייל קלילה יותר. אם האירוע הוא חתונה אלגנטית ויוקרתית בשעות הערב, תוכלי להוציא את התכשיטים ונעלי העקב ולבחור שמלה שמכבדת את המאורע. או בקיצור, הקפידי להתאים את השמלה לאופי האירוע.

הישארי נאמנה לסגנון שלך: לכל אחת מאיתנו יש סגנון שהיא מאמינה בו ושגורם לה להרגיש נוח עם עצמה. בחרי שמלה לחתונה שמציגה את מי שאת ומדברת בשפה העיצובית שאת אוהבת – בין אם מדובר בסגנון מחוייט ואלגנטי, בצבע שאת אוהבת במיוחד או בגזרה שאת תמיד מרגישה בה בנוח.

אל תוותרי על מדידה והתאמה אישית: חברות קרובות רבות בוחרות בשמלת ערב בעיצוב אישי . אם פנית למעצב, גם אם את עומדת לרכוש שמלה מקולקציה קיימת, אל תוותרי על התאמה אישית ומדידה. הקפידי למדוד את השמלה מספר פעמים, לבדוק איך עובד המראה הכללי, עם הנעליים והאקססוריז ותוודאי שהיא מדגישה את החלקים היפים ומסתירה את מה שאת מעדיפה להסתיר.

קחי איתך למדידות יועצים אמינים: אם את הולכת לרכוש שמלת ערב לחתונה, אל תוותרי על ליווי של יועץ אמין, מישהו שאת סומכת על דעתו ויודעת שתמיד יגיד לך את האמת. רק אדם כזה יוכל ללוות אותך למדידות ולעזור לך לבחור שמלה שבאמת מחמיאה לך.

שימי את הלבן בצד: גם אם את החברה הכי הכי טובה בעולם ולחברתך היקרה ממש לא אכפת שתלבשי לבן, השאירי את הצבע הזה בארון לכבוד המאורע. הלבן שמור בערב הזה לכלה ואת ממש לא רוצה לשמוע מאחורי הגב הערות כמו “היא רוצה לגנוב לה את ההצגה” או “מי החוצפנית שלובשת לבן לחתונה של מישהי אחרת”. תוכלי לבחור שמלה בגוון פסטל בהיר, באפור או בשמנת, אבל תני לכלה את הכבוד שלה.

בחירת שמלה לחתונה של החברה הכי טובה אינה מלאכה פשוטה. את צריכה להיות חגיגית מספיק ולכבד את המאורע אך לשמור על נאמנות לאופי לאישיות ולסטייל שלך. התאימי את הבגד לסגנון האירוע ולעונת השנה ובעיקר – דאגי שהוא מחמיא לך ואת מרגישה בו הכי בנוח, כדי שתוכלי לחגוג עם החברה הכי טובה, לרקוד ולשמוח לכבודה ביום המאושר בחייה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button