שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Teresa

שמלת כלה בסגנון בוהו – גלאמי המשלב אדג’יות ותחכום חלק עליון בגיזרה צמודה עם חיתוכים עמוקים ועיבודים גיאומטריים כשבחצאית העיצוב משוחרר ומשלב שכבות רכות של משי וטול הזורמים ויוצרים מראה פייתי וקסום.

שמלת כלה מסורתית

שמלת כלה תחרה קלאסית

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

2 Comments

  1. אלה says:

    וואו, מאיפה להתחיל? אושי פשוט מדהימה!!! הגעתי אליה אחרי חיפושים לא קטנים גם באינטרנט וגם אחרי שנפגשתי עם מעצבות. כשנכנסתי לסטודיו של אושי היה פשוט קליק מיידי. הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. ראיתי את השמלה הזאת באינטרנט והחלטתי שאותה אני רוצה. כבר במדידה הראשונה היא הרגישה לי שזאת השמלה שלי. אושי הכניסה לי שינויים שביקשתי והייתה איתי בכל רגע, היא פשוט מעצבת בחסד עליון – כל כך רגישה ואיכפתית ומעבר לכל מקצועית ויודעת לתת טיפים ולעצב בדיוק למחשבות. תודה לך יקירה על מסע מופלא.

  2. שירן says:

    תהליך של בחירה ועיצוב שמלת כלה תמיד הדהד לי בראש ולא ידעתי בדיוק מה אני רוצה. עד שהגעתי לאושי וראיתי את המבחר של האפשרויות. בחרתי בשמלת הכלה הזאת כמעט מיד – מדדתי אותה ועוד 2 שמלות וזהו, התאהבתי וידעתי שזאת השמלה שלי. אהבתי איך שהיא ישבה עלי בחזה, החמיאה למותניים שלי והחביאה כל חלק שלא רציתי שיהיה חשוף. אושי דאגה לי כל הזמן והחזירה לי את הביטחון שאהיה לא פחות ממהממת ומושלמת. בנות – ממליצה לכן להגיע אליה ולהיווכח בעצמכן בקסם.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button