שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Magdalena

שמלת כלה חלומית התפורה כולה מבד תחרה יוקרתי בגיזרה נשית המחמיאה לגוף ומלווה את קימוריו ויוצרת צללית ארוכה. הגיזרה מאופיינת במפתח עמוק אך קלאסי ובגב שילוב מושלם בין שקיפות לאטימות המשאירה מעט מקום לדמיון ושורת כפתורים הנתפרים עד לסיומת השובל המתפרץ במלוא הדרו!

שמלת כלה צמודה בדי אילוז'ן

שמלת כלה תחרה צמודה

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

3 Comments

  1. טלי says:

    שמלת כלה מושלמת!!!! השמלה הזאת חיבקה אותי בכל נקודה נכונה בגוף, הרגשתי סקסית ומדהימה. לאושי יש כל כך הרבה דגמים בסטודיו והיא ידעה לכוון אותי בשאלות. היחס היה אישי ונפלא. פשוט חוויה מושלמת. בנות, ממליצה לכן להגיע לאושי לסטודיו ולראות בדיוק במה מדובר.

  2. סיגל says:

    השמלה הראשונה שמדדתי אצל אושי הייתה גם זאת שהתחתנתי בה. שמלת כלה פשוט מהממת שהרגישה לי כל כך נכון על הגוף. לא יכולתי לבקש משהו אחר. אושי מקסימה ומלאה בחיוכים. ההרגשה אצלה בסטודיו כייפית ולא לחוצה, כל פעם שבאתי קיבלתי יחס של מלכה ולא פחות. תודה לך אושי על הכל.

  3. אורנה says:

    השמלת כלה הכי חלומית שראיתי. ביקרתי אצל מספר מעצבות שמלות כלה אבל באושי פשוט התאהבתי. המבחר אצלה גדול מאוד וצריך לדעת מה רוצים בערך – משם אושי לוקחת את המושכות במקצועיות ומכווננת כמו שצריך. השמלה הזאת כיאלו שנעשתה בשבילי – קלאסית, נעימה וקלילה עם משחקים של שקיפות וזה כל מה שרציתי. תודה לך אושי שקיבלת אותי לידייך המקצועיות ועשית לי חווייה מדהימה ומושלמת.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button