שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Anita

שמלת כלה תחרה קלאסית במראה יוקרתי ומהפנט המשלבת תחרה יוקרתית עם דגש על הפרטים הקטנים בעלת דייטלים אופנתיים. עיצוב מופלא בחלק הקדמי וגם האחורי הנחתם בשובל עשיר ודרמטי המדהים ביופיו.

שמלת כלה תחרה יוקרתית

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

4 Comments

  1. אורית says:

    שמלת כלה מדהימה!!! הרגשתי כמו נסיכה בחתונה, השמלה ישבה עליי כמו שרציתי ואושי ליוותה אותי כמעט עד לחופה. כל בקשה שלי ונדנוד נענו בצורה מקסימה – תודה לך אושי על חוויה שלא אשכח בחיים וכמובן על שמלת כלה מהאגדות!!!

  2. אוריה says:

    אושי מהממת!!! היא המעצבת הראשונה שהגעתי אליה ואחרי שיצאתי כבר לא חיפשתי משהו אחר. יש לה שפע של שמלות כלה אבל אני רציתי את זאת. בדים של תחרה צמודה כל כך יפים וכבר במדידה הראשונה הרגשתי כמו נסיכה. אושי מקצוענית והיא התאימה לי הינומה וכמובן גם עליונית שאיתה נכנסתי לחופה. כל פרט הכי קטן קיבל תשומת לב. ביום החתונה קיבלתי כל כך הרבה מחמאות על השמלה ואיך היא יושבת עליי בול ומחמיאה לגוף שלי, הייתי בעננים. תודה לך אושי יקירתי!!!

  3. רונית says:

    איזה שמלת כלה מהממת הייתה לי ביום הכי הכי חשוב שלי. אין על אושי!!! איזו אישה – היא התאימה לי את השמלה בדיוק לגוף שלי ולי יש תמיד תלונות על הכל. אושי פשוט מקצועית ברמות על. כל פעם שהייתה לי איזושהי בעיה – היא פתרה אותה בשנייה. השמלת כלה שלי ישבה עליי בול, בלי שום דבר שהפריע לי. הרגשתי נוח בשמלה ועוד יותר נוח לעבוד עם מעצבת כמו אושי. הקבלת פנים שלה חמה ונעימה ומעל לכל מקצועיות.

  4. רננה says:

    אושי יקרה שלי, תענוג גדול היה לבחור בך למעצבת שמלת הכלה שלי. מהפגישה הראשונה שלנו בסטודיו שלך ועד לרגע הממש אחרון שלקחתי את השמלה – הכל היה מושלם. היו לי דאגות לגבי השמלה הזאת אבל כמו הקוסמת שאת עשית קסם והשמלה הייתה מושלמת, יוקרתית והרגשתי בה כל כך יפה. כמות המחמאות שקיבלתי ועדיין מקבלת היא פשוט וואו ואני שולחת את כולן אלייך עם המון המון אהבה כי על שלמות ומקצועיות לא מתפשרים.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button