שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Louise

שמלת כלה תחרה יוקרתית בסגנון בוהו – גלאמי בקו נקי ואלגנטי המשולבים בין עושר ומורכבות של כל פרט קטן. מקווי הפרינסס של בד התחרה נפרצים פנלים של בד שיפון לייקרה המחברים בין הסגנון הקליל לבין הגלאמיות , בגב שילוב בין שקיפות לאטימות ובסטייל בלתי נגמר עם דגש על הפרטים הקטנים.

שמלת כלה עם מחשוף קדמי V

שמלת כלה נסיכותית

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

2 Comments

  1. שוהם says:

    זאת הייתה שמלת הכלה שלי!!! סגנון שיקי אבל מלא מלא באלגנטיות. בסטודיו של אושי יש המון המון שמלות כלה אבל כשישבתי איתה ודיברנו – היא הבינה בדיוק מה אני רוצה ופשוט שלפה לי את השמלה. אהבה ממבט ראשון!!! הרגשתי כל כך בנוח וכמו נסיכה. מה צריך יותר מזה? אושי – את אלופה ומקצועית ברמות על. ממליצה בחום ענקי לכל אחת שמחפשת שמלת כלה לגשת אלייך ופשוט להתאהב וליהנות מכל רגע.

  2. דניאלה says:

    אושי!!!! אלופת האלופות!!!! אין לי מילים לתאר איזו חוייה מעלפת הייתה לי אצלה. מהרגע הראשון ראשון שהרגל שלי דרכה בסטודיו ידעתי שהגעתי למקום הנכון והבחירה בשמלת כלה כזאת מהממת ומלאה בשיק – לא יכולתי לבקש יותר. אושי קיבלה אותי בכל פעם עם חיוך ענקי – איזו אישה מושלמת ומקצועית. אני חושבת ששיגעתי אותה בוואטצאפ אבל היא הייתה כל כך סבלנית אליי והרגיעה אותי לגמרי. אלופה שלי – תודה לך על הכל!!!!

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button