שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Joanna

שמלת כלה בסגנון בוהו – גלאמי בעלת מפתח סקסי שנחתם בקריסטל עדין אשר מפריד בתחכום רב בין החלק העליון הצמוד של השמלה לבין החלק התחתון בו נראה משחקי שקיפויות בשימוש של כמה שכבות וסוגי בדים שונים באותו הדגם. קו נקי ומתוחכם!

שמלת כלה אורבנית

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

2 Comments

  1. יונית says:

    אין דברים כאלה בעולם!!! שמלת הכלה שלי הייתה מעלפת וכולם היו המומים והמחמאות לא הפסיקו. הגעתי לאושי אחרי שיטוט באינטרנט ואחרי שראיתי מספיק מעצבות החלטתי ללכת לאושי לפגישת ייעוץ – משם התחיל סיפור אהבה. אושי עטפה אותי מהרגע הראשון בחום וידעה לאן לכוון אותי – התוצאה הייתה שמלת הכלה הזאת שהתאימה לגוף שלי כמו כפפה. הרגשתי יפה, סקסית וחטובה. כל מדידה הייתה חווייתית וביום החתונה עוד יותר. תודה לך אושי על הכל הכל הכל.

  2. יפעת says:

    זאת השמלת כלה שבחרתי לי. ראיתי אותה באתר ומיד קבעתי פגישה עם אושי שקיבלה אותי בצורה מעלפת. היה בשמלה כל מה שחלמתי עליו – גם נצנוץ, גם נוחות, גם קצת נפח ומחשוף. אני לא רזה כמו דוגמנית ואושי התאימה לי את השמלה והרגשתי כמו דוגמנית. הסתובבתי בין כל האורחים כמו מלכה והרגשתי נוח. אושי ליוותה אותי בכל שלב מהפגישה הראשונה ועד לרגע שבו אספתי את השמלה. היחס שקיבלתי ממנה היה מדהים – לא יכולתי לבקש משהו אחר. אליפות!!!!

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button