שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Heaven

שמלת כלה סופר אלגנטית וחושנית שכולה תחרה יוקרתית וניחוח של וינטאג’. השמלה תפורה בגזרה צמודה, מחמיאה ומחטבת עם מחשוף V עמוק וגב פתוח המעוטר באפליקציית תחרה עם בד שקוף וכפתורים לכל האורך.  שכבות השמלה בנויות מתחרת פרחים גדולה ובד מבריק בגוון קרם ויוצרות משחקי גוונים וטקסטורות. השובל המלכותי מאריך את הגזרה והולם את הכלה.

שמלת כלה תחרה אלגנטית שמלת כלה גב כפתורים ותחרה שמלת כלה צמודה עם גב תחרה

שמלת כלה גב תחרה

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

3 Comments

  1. ליהיא says:

    זו הייתה אחת החוויות הכי מדהימות שזכיתי בחיי. אל אושי הגעתי אחרי שיטוט ברחבי האינטרנט והשמלה הזאת קראה לי לבוא. קבעתי פגישה וזו הייתה תחילתה של דרך מופלאה. אושי מקצועית, בעלת יחס חם ואישי, יודעת איך לחבק וגם איך לכוון נכון. השמלה כל כך החמיאה לי, המחשוף היה מהמם, הגיזרה ישבה עליי בול והייתה נוחה בטירוף והשובל – אפקט הוואו של השמלה!!! ממליצה על אושי באהבה גדולה!!!

  2. חושן says:

    אושי את לא פחות ממדהימה!!! איזו אישה חמה, איכפתית וסופר מקצועית. עברתי אצלך חווייה מתקנת אחרי שביקרתי אצל כמה מעצבי שמלות כלה אבל אצלך זכיתי ליחס של מלכה אמיתית. השמלה הייתה מרהיבה, ישבה עליי בול והגם הייתה נוחה. המחמאות לא מפסיקים לזרום גם אחרי חודשיים מהחתונה. אין עלייך אושי!!!

  3. רונה says:

    מקצועיות זה שם המשחק אצל אושי!!! מדהימה בכל רמה אפשרית, יחס חם ונפלא עם הרגשה של נסיכה – זה מה שקיבלתי בכל פעם שהייתי אצל אושי. היא ליוותה אותי עד השנייה האחרונה והקשיבה לכל תלונה שלי (ולא היו לי הרבה כי היא תותחית). תודה לך אושי על הכל!!!

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button