שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Eleanor

שמלת כלה חלומית בהשראה של פריחה וההרמוניה שבטבע פאטרנים פרחוניים מעטרים את השמלה בקו יוקרתי ומרהיב מראה התחרה בחלק התחתון משלים את יופיה ואת המראה הציורי כאילו נמשכו במכחול.

שמלת כלה עם כתפיות דקות ומחשוף עמוק

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

3 Comments

  1. יערית says:

    הגעתי לסטודיו של אושי אחרי שחברה שלי המליצה לי עליה. נכנסתי ואז התחיל הקסם – נדלקתי על השמלה הזאת בשנייה שראיתי אותה וידעתי שאותה ורק אותה אני אלבש בחתונה שלי. היא כל כך נוחה למרות שהיא ניראית צמודה רצח – היא נוחה מאוד ויש לה שואו מהמם. אושי!!! תודה לך על הכל – היחס החם, האישיות המקסימה שלך, המקצועיות מעל הכל. ממליצה עלייך בחום!!!

  2. אורנית says:

    לאושי הגעתי אחרי חיפושים בכל מיני מקומות – פייסבוק, אינסטגרם וכל המלצה אפשרית מחברות. ראיתי את השמלות באתר וקבעתי פגישה – וזה הספיק לי לגמרי. אושי מעצבת שמלות כלה מקצועית מאוד והיא שאלה אותי את כל השאלות הנכונות והראתה לי את השמלה הזאת. החיבור היה מיידי – השמלה ישבה עלי בול (עם שינויים כמובן) הרגישה טוב ונוח. כל מדידה שבאתי נדהמתי מחדש. השמלה הייתה שואו טוטאלי ואפילו שהתחתנתי ביום גשום לגמרי לא היה לי איכפת כי השמלה הייתה מושלמת. אושי – אלפי תודות על הכל. ממליצה לכולן להגיע ולראות איזה קסם קורה אצלך.

  3. עונג says:

    תמיד רציתי שמלת כלה עם שובל קצר, שתהיה צמודה עד הברך ואז יהיה נפח עם בדים מאוד מיוחדים. באתר של אושי ראיתי את מה שחיפשתי בכמה וכמה דגמים. הגעתי אל אושי לפגישה בסטודיו וראיתי במו עיניי את הכל – הבחירה שלי הייתה מידית ולא נשארו לי שום תהיות או שאלות פתוחות. אושי הייתה יותר מנעימה אליי, סבלנית ומעל להכל מקצועית. היא ידעה בדיוק מה הנקודות הבעייתיות שלי ואיך להחביא או למתן אותן. עברתי תהליך נפלא אצל אושי מבחירת השמלה ועד לשנייה שבה אספתי את השמלה ביום הכלולות שלי.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button