שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Carmen

שמלת כלה וינטאג’ במראה רומנטי עדינה מחד ובעלת נוכחות מנגד, התחרה סרוגה בגוון חלבי אחד הטרנדים הבולטים בשמלות כלה 2019 שיוצר את הוויב הרומנטי הכי נכון וכלתי.

שמלת כלה וינטאג'

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

3 Comments

  1. הילה says:

    מהרגע שנכנסתי לאתר של אושי התאהבתי בשמלה הזאת. ידעתי שאני רוצה משהו בנינוח מיושן קצת אבל עם מראה מודרני, בקיצור, וינטאג’. הבדים מעלפים ויושבים כמ ושצריך על הגוף. אושי, אין דברים כאלה, היא יודעת טוב מאוד מה מתאים למי ואיפה. כשאני הגעתי אליה קיבלתי יחס ותשומת לב מלאה. היא מקצועית ואני ממליצה לכל אחת שרוצה שמלת כלה שתפיל לסתות לרצפה – לבוא אליה ולראות את השפע של השמלות.

  2. שוהם says:

    פשוט חוויה מושלמת עברתי אצל אושי מהשנייה שנכנסתי לסטודיו שלה ועד לרגע שבו אספתי את שמלת הכלה המהממת שלי. רציתי משהו בלוק של רטרו עם תחושת וינטג’ אבל עדיין לשמור על קו גוף חושני וקיבלתי את כל הדרישות שלי בענק. שמלת כלה נוחה, צמודה עם שובל לא ארוך והבדים הכי נעימים ולא מציקים. תודה לך אושי על כל מה שעשית בשבילי ושהיית איתי גם ברגעים של משבר – תמיד היו לך פתרונות. מקצועית!

  3. אורנה says:

    תמיד ידעתי שאני רוצה שמלת כלה מלאה בבדים עשירים עם מראה מיושן אבל עדכני. זאת השמלה שמשכה אותי מהשנייה הראשונה באתר של אושי. בפגישה בסטודיו מדדתי אותה וקצת נבהלתי אבל אושי סידרה אותה למידות שלי והדמעות שלי היו אך ורק של אושר. ככה היה בכל פגישה עד לחתונה. ככה זה מרגיש כשחלומות מתגשמים – אושי מקצועית, מלטפת ויודעת לכוון נכון אם משהו לא יוצא טוב. תודה לך אושי על הכל.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button