שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה Mellanni

שמלת כלה עוצרת נשימה במראה פייתי וקסום בסטייל בלתי נגמר עם דגש על הפרטים הקטנים, חלק עליון עם משחקי חיתוכים עמוקים עיבודים גיאומטריים ושקיפות במינונים הנכונים החתומים בחריזה עדינה של קריסטלים בעבודת יד. החצאית בגזרת A-line בבדי טול שנותנים את התחושה הרכה והוויב הפייתי.

שמלת כלה בגזרת A-line

שמלת כלה עם חצאית טול רך

לפרטים ושאלות על שמלת הכלה

צרי קשר עם מעצבת שמלות כלה

4 Comments

  1. אמילי says:

    חיפשתי כבר מלא זמן שמלת כלה שיהיה לה גם שואו, גם אפקט של וואו וגם שתהיה נוחה וקלילה. הייתי אצל מעצבות ומעצבים אבל הכימיה האמיתית הייתה אצל אושי. כל מה שביקשתי התגשם אצלה – גם קיבלה אותי בחום, הייתה מקצועית, ידעה ללטף וגם לכוון בעדינות. והשמלה – צרחות!!! חשופה במקומות הנכונים, ארוכה וקלילה. היה לי נוח ולא הייתי צריכה כל הזמן להתעסק ולהסתבך איתה. שואו אמיתי. תודה אושי – את פשוט מהממת!!!

  2. רינת says:

    אושי, תודה לך יקירתי לא רק על שמלת כלה מהממת שהייתה מופלאה, נוחה וזוהרת, אלא גם על טונות של יחס אישי ואוהב אליי. אחרי סבב מעצבות לשמלת הכלה שלי בחרתי באושי – סיפור אהבה. אישה מדהימה עם ראייה ומחשבה מקצועית. לא פחדה לרגע להגיד לי את דעתה וכיוונה אותי הכי נכון בשבילי. הרווח היה כולו שלי – ההרגשה בשמלה מהקולקציה שלך פשוט נפלאה. תודה לך אישה יקרה!!!

  3. סיגלית says:

    אושי, אין לי מספיק מילים להגיד כמה אני מודה לך על כל התהליך המדהים שעברתי איתך ואצלך. מהרגע שרגליי דרכו בסטודיו שלך ועד ליום החתונה פשוט היה מושלם. השמלה – בול מה שרציתי וחלמתי, קלילה, מיוחדת ונוצצת. קיבלתי בלי סוף מחמאות על הכל וזה בזכותך. האיכות, המקצועיות והיחס החם שקיבלתי ממך שווים את הכל. תודה!

  4. שימרית says:

    שמלת כלה מהממת ומושלמת. ישבה עליי כמו שתמיד דמיינתי שאראה ואושי תיקנה ועיצבה את השמלה לפי מה שאני רציתי עם כיוונים שלה. העבודה עם אושי הייתה נפלאה ומקצועית עם יחס חם ועוטף. ממליצה על אושי, בנות, בואו ותראו בעצמכן איך קורה הקסם.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button