שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

5 שמלות הכלה הכי מדוברות ב- 2014

בשנה האחרונה כולנו הצצנו באתרי הרכילות והבידור או במדורים בעיתונים ולא יכולנו שלא להביט ישר לתוך החתונות של המפורסמים מסביבנו. לצד מי הוזמן, איך היה ועם מי בעצם היא מתחתנת, שמלת הכלה הייתה הפוקוס שלנו. חמש מפורסמות שכולנו מכירים התחתנו השנה ולכל אחת מהן הייתה שמלה מיוחדת במינה, אז מה הכי אהבנו והאם נזכור אותן גם בשנה הבאה?

נינט טייב

כשנינט טייב הופיעה אל חתונתה עם יוסי מזרחי בשמלה סגורה עם רמזים למאה ה-19 ולתקופה שמרנית יותר, כולנו פקחנו עיניים בתימהון. השמלה עוצבה בהשראת השמלה המפורסמת שלבשה נסיכת מונקו גרייס קלי בחתונתה. הביקורות על נינט היו רבות: השמלה חנוטה מדי, עשויה בד כבד מדי, לא מתאימה לאקלים הישראלי, אבל אנחנו אומרות – יש לבחורה המון תעוזה, אלגנטיות וחיבור להיסטוריה של האופנה ועל זה בלבד מגיע לה שאפו.

סולאנג’ נואלס

כולם מתים על ביונסה, אבל אנחנו לא יכולנו להוריד את העיניים מהשמלה של סולאנג’, הזמרת המוכשרת והצנועה יותר מאחותה, שהתחתנה לפני כמה שבועות. שמלה אלגנטית ונשפכת בגזרה הוליוודית חובקת גוף, מבד לבן ובוהק שנשפך בנוחות עד לרצפה ומפתח צוואר סגור. מעל השמלה הולבשה כיפה לבנה שהגיעה עד לאורך הרצפה וביחד, מדובר במראה מיוחד, שיקי לגמרי וללא ספק מדליק. אנחנו לא זוכרות מה ביונסה לבשה בחתונה הזו.

יעל פוליאקוב

המצחיקה הלאומית התחתנה בחודש שביעי בחצר הבית של אמא שלה, אבל אנחנו לא שמנו לב לבטן או לאווירה המשפחתית. השמלה המקסימה בגזרת שנות השבעים הייתה לא פחות ממדהימה. עם אפליקציות תחרה עדינות, חרוזים ופנינים ובד בצבע גוף מדובר באחת השמלות המעניינות והמחמיאות של השנה.

אנג’לינה ג’ולי

היפיפייה של בראד פיט גרמה לו לעמוד מתחת לחופה השנה, אחרי שנים ביחד ולא מעט ילדים שהצטרפו למשפחה. שמלת החתונה שעוצבה על ידי בית האופנה ורסצ’ה עוצבה בגזרה קלאסית עם חלק עליון צמוד לגוף וחצאית בגזרת A שנשפכה ונופחה עד לכפות הרגליים. אנג’לינה לא הסתפקה במראה הקלאסי הזה והחליטה לשתף את ילדיה בעיצוב השמלה, היא נתנה להם לצייר, לכתוב ולבטא את רגשותיהם על גבי השמלה. השמלה יחד עם הרעיון היצירתי הביאו אותה אל שערי המגזינים. אנחנו לא נשארנו עם עיניים יבשות.

קים קארדשיאן

בשמלת כלה מחויטת, עטורה בתחרה לבנה ובוהקת שיוצרת משחק של שקיפות וחושפת את הכתפיים והזרועות ועם הינומת טול באורך של כמה מטרים צעדה כוכבת הריאליטי אל טקס החתונה שלה עם קניה ווסט. את השמלה עיצב בית האופנה ג’יבנשי והיא הייתה אחת השמלות המדוברות של השנה, אולי בזכות היותה שיקוף של כל הטרנדים החמים: משימוש בבדים שקופים ואטומים, דרך הטרנד המחויט ועד לשילוב תחרה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button