שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה עם מחשוף

מחשוף עמוק יותר או עמוק פחות באינספור וריאציות של גזרות, בדים וגימורים. למי זה מתאים, איזה מחשוף לבחור ומה אומרים הטרנדים?

כלה שמעוניינת במראה חושני, נועז וכובש של פאם פאטאל וודאי תבחר לשלב בשמלת כלולותיה מחשוף דרמטי. מחשופים משנים צורות ועיצובים לאורך ההיסטוריה, ואילו תמיד נשארים באופנה באופן כזה או אחר. צריך רק לבדוק גזרות עדכניות ולהתאים אותן למבנה הגוף של הכלה.

מחשוף V עמוק צולל

הטרנד החם של שמלות כלה 2016 – מחשוף וי עמוק הרבה יותר מכל חולצת וי שלבשתן אי פעם. כמובן, דבר ראשון, ראו הוזהרתן, זה לא מתאים לכל אחד. סביר להניח שכלות מסורתיות יותר לא יסתכנו בבחירה הנועזת גם אם מוסיפים מתחת בד כמעט בלתי נראה בצבע גוף ששומר על הרעיון הכללי של גזרת המחשוף, אבל לא באמת חושף.

שמלת כלה עם מחשוף

מחשוף וי קלאסי

כמובן, לא חייבים לצלול עמוק. מחשוף וי הוא אלמנט קלאסי שתמיד באופנה ומחמיא מאוד לכלות רבות, במיוחד לנשים בעלות מבנה פנים עגול או חזה גדול. כלות רזות מאוד או בעלות פנים מחודדות צריכות להיזהר ממחשופי וי, כיוון שהם עלולים להקצין את המראה הארוך. עומק המחשוף משתנה בהתאם לגזרת השמלה והעדפות הכלה. הוא יכול להיות מעוצב בקו נקי מבד אטום וחלק או לחלופין מעוטר בבדי תחרה, שכבות שקופות של טול או אורגנזה שמטשטשות את צורת ה-וי הנוקשה והופכות את המראה לרך יותר ומעט מסתורי.

שמלת כלה תחרה גדולה

מחשוף עגול

מחשוף ביצה או מחשוף עגול הולם כלות מלאות או בעלות חזה גדול. גם נשים עם פנים ארוכות נראות טוב יותר בשמלות כלה עם מחשוף עגול.

נשים בעלות חזה קטן צריכות להיזהר ממחשופי ביצה עמוקים מידי. אחד הפתרונות הפופולריים לעניין הוא שימוש בשכבת טול או תחרה חצי שקופה שמכסה את המחשוף ומעלה את קו הצוואר. כך למעשה נוצרים שני קווי מחשוף – אחד עמוק והשני גבוה.

מחשוף לב

אין מראה רומנטי יותר מקו מחשוף בצורת לב. עם כתפיות או סטרפלס – זה תמיד באופנה.

שמלת כלה מעוצבת

מחשוף סירה

מחשוף שירה הוא למעשה מחשוף סגור שהולם כלות עם חזה קטן ומעניק מראה של כתפיים רחבות. העונה שמלות כלה עם מחשוף סירה מככבות בקולקציות של מעצבי אופנה בינלאומיים. לא פעם המראה הסגור של הצד הקדמי עם מחשוף סירה מפתיע ועובר דרך הכתפיות למחשוף גב עמוק וכך נוצר האיזון בין השמרנות לבין החושניות במראה השמלה.

שמלת כלה רומנטית

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button