שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה 2017

איך יראו שמלות כלה 2017? מה מספרים לנו הטרנדים והתצוגות של מעצבי שמלות כלה בעולם? השראות, תפיסות עיצוביות, גזרות ובדים חדשים.

שמלות כלה 2017 >

קולקציות שמלות כלה 2017 הועלו למסלולי התצוגה על ידי מיטב מעצבי העל בשבוע האופנה. עיצובי האפנה העלית של שמלות כלה הצליחו לרגש את הצופים עם רעיונות מדליקים ומראות מרהיבים של שובלים, הינומות ובדי יוקרה חדשניים שסיפקו חבילה ענקית של השראות למעצבי שמלות כלה בכל העולם. עונת 2017 שמה דגש חזק על מחשופי V עמוקים עוד יותר ממה שהיה, שכמיות, שמלות כלה מודולריות, שרוולים נשפכים, עיצובים פרחוניים ועוד אינספור גזרות ופרטים.

שמלת כלה סקסית גב פתוח

חשיפה קדמית

בעוד הטרנד הלוהט של העונה הקודמת היה גב חשוף, קולקציית שמלות כלה 2017 מציגה היפוך במראה ומעבירה את המחשוף אל חלקה הקדמי של השמלה. עיצובי שמלות כלה צמודות עם מחשוף V עמוק מחמיאות לרוב הכלות ומדגישות בחושניות את החלק העליון של הגוף. המחשוף העמוק משווה מראה סקסי ושובבי לכל שמלת כלה.

Pronovias Fashion Show 2017 Official Video

נוצות, נוצות

אלמנט הנוצות נמצא כבר כמה שנים בעיצובי שמלות הכלה, אך החידוש הגדול לעונה זו מגיע עם השימוש בנוצות מדובללות ורכות כמו נוצות יען, אשר הופכות למרכז השמלה ומעניקות לה מראה אוורירי וקליל.

שמלה עם סרט

שמלות כלה עם סרטים גדולים, הן בקדמת השמלה והן באחוריה, מהווים חידוש מרענן בקולקציות שמלות הכלה 2017 ומביא איתו ניחוחות עדינים של וינטאג’. הסרטים והקשירות העצומות שלהן מוסיפים ערך דרמטי לחלקה התחתון של השמלה ובמיוחד לשובל. השמלה כולה מקבלת מימד שונה כאשר מוצמדים אליה סרטים בגדלים ובכיוונים שונים. חשוב לזכור להמעיט בתכשיטים גדולים ושאר הקישוטים מאחר והסרט הופך למוקד המרכזי.

Oscar de La Renta | Spring Summer 2017 Full Fashion Show | Bridal

שמלות כלה עם קולר

משלות כלה עם קולר גבוה מעניק מראה אלגנטי לשמלות כלה צמודות. הקולרים עשויים מבדי תחרה וסאטן בעיצובים שונים ומשלימים את המראה הכללי בצורה מלכותית. שיער אסוף ועגילים גדולים ונופלים מדגישים את הקולר והשמלה מעניקים מראה אלגנטי וכובש לכלה.

שכמיות

שמלות כלה מעוטרות בשכמיות הן החידוש המרכזי ביותר בשנת 2017. השימוש בשכמיות מעניק לכלה את הכיסוי המתאים, מוסיף מימד נוסך לשמלה ושומר על מראה מודרני עם דגש צנוע. השכמיות ניתנות להסרה משמלת הכלה בכל שלב של החתונה וגם מהוות אלטרנטיבה מעולה להינומה.

Naeem Khan Bridal Runway Collection

שובל, הינומה או אולי שניהם

שני האלמנטים מככבים שנים בתצוגות האופנה העולמיות, ואילו השנה הם התמזגו יחד בשמלת כלה קלאסית אחת. הינומות עוצבו על ידי חריזה מעניינת, רקמה בעבודת יד, נתפרו מבדי תחרה מושלמים שתאמו את שמלת הכלה והשובל המשתרך באורכים שונים.

Pronovias Fashion Show 2017 Official Video

אשליית שקיפות

מעצבי האופנה שתמיד אוהבים לשחק בבדים שקופים ומרקמים ליצירת מראה שכבות לאורך שמלות הכלה, השנה שברו את כל השיאים. כבר לא כל כך ברור איפה נגמר הבד ומתחיל הגוף. שמלות כלה מתחרה מרהיבה בשילוב טול, אורגנזה ושיפון כאילו התמזגו עם הכלה והפכו לאחד. משחקי פרחים מבדים אטומים על גבי מחוך תחרה שקוף, שינויים באטימות של שמלות ורמיזות עדינות על הצצה נועזת ובגדי גוף בצבע עור עם בדים לבנים חצי שקופים הם הטרנדים הלוהטים של שמלות הכלה 2017.

Collection de robes de mariée Monique Lhuillier 2017

שמלות מודולריות

שמלת הכלה יכולה להיות אלגנטית, רומנטית, נסיכותית ושובבה בעת ובעונה אחת. אלמנטים מודולרים הניתנים להסרה במהלך האירוע הופכים את שמלת הכלה למושלמת ופונקציונאלית. כלה יכולה ליהנות מגיוון של עיצובים בשמלה אחת – שמלה לכניסה מרשימה, שמלה לחופה ושמלה לריקודים וכל זאת על-ידי הוספה והורדה של שכבות שונות מתוך השמלה.

ים של שרוולים

שרוולים ארוכים מבדי תחרה שקופים הם דרך מעולה לשדרג את המראה הכללי של שמלת הכלה, אבל גם שרוולים קצרים או שרוולים הנשפכים לצד המחוך מעניקים לשמלה מראה צעיר, רענן ומודרני. השרוולים יכולים להיות רצועת בד מעוטרת באבנים וחרוזים, עשויים מבדים שקופים או אטומים ויכולים לנוע באורכיהם עד לכיסוי המלא של היד.

שמלת כלה עם שרוולי אילוז'ן

שמלת כלה לא חתונתית

בקולקציית שמלות הכלה 2017 ניתן לראות טרנד חדש של עיצובי שמלות כלה המתאימים לאירועים אחרים ופחות פורמליים. התוצאה – חיסכון כספי עתידי וזיכרון נהדר מאירוע נפלא. שמלות כלה קצרות או עיצובים צנועים יותר של שמלות כלה הם לא רק עניין של מחיר אלא גם משתלבים בתפיסות בנות ימינו של פשטות ואיפוק ברוח המשפט less is more.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button