שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה תחרה

בשמלת כלה לתחרה אין תחרות

כבר מספר עונות הטרנדים העולמיים ממשיכים להפתיע בבדי תחרה מדהימים שממציאים את עצמם כל פעם מחדש והופכים לנושא המרכזי של שמלת הכלה. כשמוסיפים לעובדה זו את עיצובי הוינטאג’ הנוסטלגיים שכובשים את העולם ברור לנו שהתחרה פה בשביל להישאר והיא תמשיך להצית את דמיונן של כלות רבות עוד תקופה ארוכה.

לקולקציית שמלות כלה מתחרה של אושי >>

כשהיינו ילדות קטנות, תחרה סימלה עבורנו משהו של סבתות, בד אולד פאשן שלעולם לא נלבש. ואז כאשר הגיע הזמן להתחתן ורגלנו דורכת בסלון כלות הראשון ואנחנו מתאהבות בשמלת כלה שכולה תחרה. אז מה הכלות אהבות כל כך בתחרה ומדוע היא לא יוצאת מהאופנה?

שמלות כלה מתחרה

תחרה היא כלתית

תחרה היא בד אלגנטי ומרשים, עדין, נשי, שובב, רומנטי וקלאסי בעת ובעונה אחת. הלא זה כל מה שהכלה מצפה משמלת הכלה שלה? שמלת כלה מתחרה יכולה ליצור מראה תמים של נערה מלאת חן ועדיין לשדר פורמליות וחושניות של אישה בוגרת, כך שהיא מהווה פתרון לסוגי כלות שונים ומגוונים.

תחרה מחטבת

בניגוד לבדים שקופים אחרים שמדגישים את קימורייך, תחרה מחפה אותם במרקמה העדין. העין מתמקדת בדוגמת התחרה במקום במה שמתחתיה. תחרה מעניקה מראה מעודן ומחוטב יותר לכלות במידות גדולות. אם משתמשים בתחרה בעלת דוגמה גדולה יותר היא יכולה להוסיף נפח במקומות הדרושים לכלות רזות ודקיקות.

שמלת כלה תחרה

תחרה מוסיפה טקסטורה

לפעמים שמלת כלה חלקה עלולה להיראות חסרת אופי או עניין. תחרה איכותית תמיד מוסיפה עומק באמצעות המרקם שלה. הגזרה, סוג התחרה והדוגמה שלה עושים את כל ההבדל והופכים את השמלה למיוחדת.

תחרה נראית יוקרתית

לא משנה אם תחליטי ללבוש ביום חתונתך שמלת כלה שכולה תחרה או שמלה חלקה עם פרט תחרה קטן, זה יוסיף סטייל ויוקרה למראה השמלה גם אם שילמת עליה מחיר לא גבוה.

שמלות כלה תחרה

קונספט תחרה

תחרה יכולה להיות נוכחת רק בפרט אחד של שמלת הכלה ויחד עם זאת להפוך לנושא העיצובי והסיפור המרכזי של השמלה. עיטורי תחרה עדינים מקומיים, סיומות תחרה במנז’טים ומכפלות, מחוכים ומחשופים המכוסים בבד תחרה שקוף, שסע חושני העשוי מתחרה – יש אינספור אפשרויות של שימוש בתחרה בשמלות כלה.

לתחרה אין חילופי עונות

 יש כל כך ההרבה סוגי תחרה שונים, מדוגמאות עדינות של רקמה בסגנון וינטאג’ של פעם ועד טקסטורות גדולות גאומטריות מעוצבות בסגנון המודרני. אפשר להתאים תחרה לכל שמלת כלה בכל עיצוב שתבחרו. כלות לובשות תחרה כבר שנים רבות נראה שמגמה זאת לא תשתנה, לפחות לא בזמן הקרוב. השנה תחרה רקומה של פרחים גדולים מסוג שנטילי או אלנסון מאוד פופולרית ומככבת בטרנדים העולמיים של שמלות כלה. מה יהיה בשנה הבאה? אין לי מושג, אבל אל דאגה, תחרה תהיה שם גם בקולקציות חורף וגם בקיץ.

שמלת כלה תחרה

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button