שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

קולקציית שמלות כלה 2017

אוטוטו, ממש בקרוב היא מגיעה לסטודיו – קולקציית שמלות כלה 2017 מרהיבה ומרגשת.

ההתרגשות כבר באוויר והקולבים בחגיגיות מפנים מקום לשמלות כלה של הקולקציה החדשה. אז בשביל כל מי שאין לה עוד סבלנות להמתין עד אפריל, ארגנתי הצצה קטנה לכל היופי הזה שבו יתהדרו הכלות של שנת 2017.

שמלת כלה תחרה 2017 שמלת כלה 2017 גב תחרה

עיצובים של עושר ואושר

גם אם עיצוב שמלת הכלה השנה הוא מינימליסטי ונקי, בדים מופלאים ואיכותיים בעלי מרקמים משגעים של תחרה, רקמה וחריזה, משחקי השילובים של שקוף ואטום, שימוש וירטואוזי באפליקציות מתוחכמות וקישוטים עדינים, מעניקים לשמלות הכלה מראה עשיר ויוקרתי תוך שמירה על המינון הנכון וטעם טוב.

השמלות של 2017 הן חגיגה ססגונית של טקסטורות ועיטורים מעולם הצומח, קישוטי תחרה פרחונית שלפעמים אפשר לראות דרכה ולפעמים לא, חרוזים המכסים את המחוך ומעניקים לו נוכחות וניצוץ מיוחד או מחרוזות חרוזים תלויות בקשת שיוצרות מראה של פעם ומוסיפות נגיעה קסומה של וינטאג’ משנות ה-20 המופלאות של המאה הקודמת.

שמלת כלה 2017 שמלת כלה 2017 עם מחשוף

שמלות כלה חושניות ומחמיאות

כלות בעלות מבנה גוף שונה יוכלו למצוא לעצמן שמלת כלה שתחמיא להן, תדגיש ותצניע את מה שצריך. שמלות כלה מקולקציית 2017 בנויות במגוון גזרות קלאסיות, אלגנטיות ואציליות, צמודות וסקסיות או לחלופין משוחררות וזורמות.

גם השנה גזרת בת הים האהובה שמחמיאה לרוב הכלות, צמודה בחלק העליון ומתרחבת באזור הברך, מככבת בדגמים רבים של הקולקציה. לצידה כאלטרנטיבה תמצאו את שמלות הכלה בגזרת A רומנטית הזורמת במגוון בדים שונים.

חלק משמלות כלה צמודות, חושניות ומחטבות מסתיימות בשובל אלגנטי ומלכותי שמוסיף טאץ’ של דרמטיות לכניסה החגיגית של הכלה, מאריך את הצללית ומחמיא מאוד.

משחקי מחשוף

מחשוף V מפתה עמוק יותר או פחות, מחשוף עגול קלאסי, מרובע או בצורת לב שובבה, מחשוף גב עליז מעוטר בתחרה, חצי שקוף או פתוח לגמרי וחושף את כל הגב עד המותן – כל כלה והמחשוף שלה. מעבר לעניין הסקסיות, מחשופים קודם כל מהווים סוג של מסגרת לפנים ויחד עם התסרוקת והתכשיטים לוקחים תפקיד חשוב ביותר במראה הכלה כולו, בהתאם למבנה הכתפיים, הצוואר והפנים. קולקציית שמלות כלה 2017 מפליגה רחוק בדמיון, מחדשת ומרעננת את התפיסה העיצובית של קו הצוואר ומראה הגב של שמלת הכלה מציעה לכלות לעתיד מגוון רחב של עיצובים רומנטיים ומדליקים העונים על הטרנדים האחרונים בעולם האופנה.

נוחות מקסימלית

תכנון מקצועי של הגזרה ומבנה שמלת הכלה, התפירה הקפדנית ושימוש בבדי איכות קלים, נושמים ונעימים למגע העור, מבטיחים נוחות מקסימלית במהלך החתונה, תנועה חופשית בזמן הריקודים והעדר דאגות מיותרות של הכלה לגבי כתפיות נופלות, מחוך שלוחץ, משפשף או חונק ועוד מיליון מצבים מציקים ומקשים על ההנאה.

שאלי את אושי על קולקציית שמלות כלה 2017 >

שמלת כלה גב חשוף 2017 שמלת כלה תחרה 2017

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button