שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלת כלה רומנטית

מה הופך את שמלת הכלה לרומנטית? ומה היא המילה האחרונה של שמלות כלה רומנטיות בחתונות של היום.

קטלוג שמלות כלה רומנטיות >

רומנטיקת תמיד באופנה, הדבר נכון כפליים אם אנחנו מדברים על שמלות כלה. במודע או באופן אינטואיטיבי, כל כלה לעתיד מחפשת אחר מראה רומנטי. מהם המאפיינים של שמלת כלה רומנטית ואילו שמלות כלה רומנטיות לובשות הכלות של היום?

שמלת כלה רומנטית

שמלות נסיכה

נראה כי שמלות כלה נסיכותיות הן ההקשר הישיר של רומנטיקה וגם תמיד היו באופנה. כל ילדה בגיל מסוים מדמיינת את עצמה לבושה שמלת נסיכה מלכותית ואצילית ביום חתונתה הקסום.

באופן לא מפתיע שמלת כלה נסיכותית לרוב נתפסת כשמלת כלה נפוחה המבוססת על השמלות של הנשפים היוקרתיים בבתי האצולה האירופאיים עם מחוך מעוטר והדוק ושובל ארוך מאחור. בשנים האחרונות הגזרה הנפוחה של שמלות כלה פינתה את מקומה לשמלות כלה צמודות לכל האורך, שמלות בגזרת A, גזרת בת הים המחמיאה או גזרת האימפייר הנשפכות בעלות מותן גבוה. ואילו הטרנד של שמלות כלה נפוחות חוזר לאחרונה בגרסה קצת שונה, מעודנת יותר ופחות מצועצעת.

שמלות תחרה

מה שלא תעשו עם תחרה – זה תמיד רומנטי. השימוש בבתי תחרה או רקמה מיד מוסיף רכות, נשיות ואלגנטיות לכל שמלת כלה בכל גזרה וסגנון. תחרה למעשה מעולם לא יצאה מהאופנה של שמלות כלה. היא רק משנה צורה, משתכללת מעונה לעונה במראה וטכנולוגיות ייצור ותפירה.

לפעמים התחרה ממלאת תפקיד של קישוט עדין ומקומי, מוטיב פרחוני שחוזר על עצמו במחוך, מכפלת החצאית, בגב או בשרוולים. בשמלות כלה אחרות אלמנט התחרה יכול להוות נושא עיצובי בפני עצמו בעל עצמה ונוכחות דומיננטית ומרשימה. כך למשל שמלות כלה עם מחשוף עמוק, שסע או גב חשוף המעוטר תחרה גדולה ואיכותית שתופסת את כל תשומת הלב, או תחרה אילוז’ן המשולבת עם בדי רשת בצבע גוף שיוצרים יחד אפקט חושני ומהפנט. וכמובן גם שמלות כלה שכולן תחרה הן הבחירה הטבעית של הכלות הרומנטיות.

רומנטיקה של פעם

לעבר יש ניחוח רומנטי במיוחד. חתונות של הסרטים הישנים בשחור לבן או סיפורי האהבה של הסבתא מרגשים אותנו בכל פעם מחדש ואולי אף יותר ויותר ככל שעובר הזמן. זאת הסיבה שבגללה שמלות הכלה המעוצבות בסגנון וינטאג’ או רטרו משרות עלינו התפעלות ונוסטלגיה מתוקה.

בשנים האחרונות וינטאג’ נכנס לכל תחומי העיצוב בחיינו. אנחנו מעצבים את הבית בסגנון רטרו, רוכשים רהיטי וינטאג’, אוכלים מכלי מטבח של פעם. המגמה אינה פוסחת גם על הליבוש ועל שמלות כלה בפרט.

שמלות כלה וינטאג’ מלאות השראה מן העבר, חושניות ואלגנטיות מככבות במסלולי התצוגה של מעצבי אופנה. העיצובים של שמלות וינטאג’ מבוססים על תקופות וזרמים שונים בעיקר מהמאה הקודמת.

טרנדים של שמלות כלה >

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button