שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה עם מחוך

בעולם עיצוב שמלות הכלה, מחוך הוא אמצעי נהדר לבניית שמלות מדוייקות, עוצרות נשימה ומחטבות. זו הזדמנות עבור כלות רבות שחולמות ללבוש שמלה קלאסית ומהודרת, יוקרתית ויוצאת דופן, להרגיש בנוח בגופן ובגזרתן גם בשמלות כלה בעלות עיצוב לא שגרתי.

מאז המאה ה-19 ואפילו במאות המוקדמות יותר, מחוך היווה אמצעי ליצירת גזרות מעניינות ולחיזוק המראה המחוטב של הגוף הנשי. היום ניתן למצוא שמלות כלה עם מחוך שמחטב ומחזק את המראה של פלג הגוף העליון, אך הוא נוצר תוך מחשבה על נוחות מירבית ותחושה טבעית של הכלה בגופה.

שמלת כלה עם מחוך

המחוך בראי ההיסטוריה

לא תמיד היה המחוך אמצעי נוח כל כך ליצירת מראה מחוטב. במאות השבע עשרה, השמונה עשרה ובתחילת המאה התשע עשרה היה המחוך אמצעי לחיזוק וחיטוב פלג הגוף העליון, אך העניין דרש מכל מי שהחליטה ללבוש שמלה עם מחוך הרבה מאד סבל.

לבישת המחוך הייתה פרויקט לא נעים, שכלל הרבה דחיפות, משיכות ורכיסות. נשים רבות התקשו לנשום כשלבשו שמלות עם מחוך וסבלו מבעיות גב רבות. המצב השתנה בחלק השני של המאה התשע עשרה, אז הומצאה גרסת המחוך הקרויה עד היום מחוך שעון החול.

אם הגרסה המוקדמת יותר של המחוך הייתה רצועת בד הדוקה מאד שעטפה את אזור החזה של האישה, מאז המחוך הוא לבוש תחתון שמחטב גם את אזור הבטן התחתונה ולעיתים קרובות גם את אזור האגן. זה היה ועדיין הבסיס ליצירת המחטבים שאנחנו מכירות כיום כמו גם ליצירת גזרות של שמלת כלה הכוללות מחוך.

מחוך לשמלת כלה

עיצוב שמלות כלה וסוגי מחוכים כיום

שמלות כלה עם מחוך נחשבות היום ליותר נוחות ופופולריות מאותם מחוכים הדוקים שליוו את ההיסטוריה של האופנה במאות קודמות. היום אפשר למצוא שמלות כלה אלגנטיות עם מחוכים פנימיים שעוזרים לחטב וליצור מראה מחמיא יותר.

אחד הסוגים הבולטים של מחוכים הוא מחוך פנימי, שמולבש על הכלה מתחת לשמלת הכלה. מחוך זה יכול להיות נפרד משמלת הכלה ולתפקד כמחטב, כאשר הוא מגיע עם רכיסה אחורית בדרך כלל באמצעות כפתורים או קשירה. במקרים אחרים זהו מחוך שעשוי מבד נמתח ונעים שמתלבש על הגוף ואין צורך לקשור אותו או להדק אותו בשום צורה.

לצד המחוך הפנימי אפשר למצוא עיצובי שמלות כלה שמתבססים על חלק עליון שנראה כמו מחוך. שמלת כלה עם מחוך חיצוני היא בעצם שמלה שיש לה חלק עליון שנראה כמו מחוך, הוא מרים ומעצב את החזה ומשטח את אזור הבטן התחתונה בחלק שמעל לאגן הירכיים. ישנן אינספור אפשרויות ליצירת שמלות כלה שכוללות מחוך או מעוצבות כמחוך – מעיצוב סטרפלס ועד למחוך עם כתפיות או שרוול.

שמלת כלה מחוך

מחוכים מאפשרים לנו כיום להעניק לכל כלה את ההזדמנות להרגיש חטובה בתוך שמלת הכלה המעוצבת וליצור עיצוב הדוק ומוקפד. הטכנולוגיה החדישה והשכלולים בענף העיצוב מאפשרים לנו להבטיח שהחוויה תהיה הרבה יותר נעימה מבמאה ה-19.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button