שמלות כלה
077-997-9870 077-997-9870 ניווט בעזרת waze

שמלות כלה לחרדיות

כלות חרדיות לא חייבות להתפשר על עיצוב שמלת כלה שגרתי ומשעמם. נכון שיש הגבלות מטעמי צניעות, אבל ניתן בהחלט ליצור לכל אחת ואחת מראה מיוחד וייחודי לה, כזה שתרגיש בו נוח ובעיקר –יגרום לה להרגיש יפה ומטופחת ביום החתונה שלה.

איך אבחר שמלת כלה?

כשמדובר בשמלות כלה לקהל הנשים החרדי, הדבר החשוב הראשון הוא כמובן גזרה צנועה.

חשוב להקפיד על גזרה לא צמודה מדי לגוף הכלה, רפויה ומכסה היטב את כל האיזורים. יחד עם מעצבת שמלות כלה המתמחה בשמלות למגזר החרדי תוכלי לעצב שמלת כלה בגזרה נוחה ונעימה, שאינה חושפת את מה שלא צריך לחשוף ויוצרת מראה אלגנטי וחגיגי.

הגזרה צריכה להיות נוחה ונעימה לכלה, כיוון שהיא עומדת לבלות בתוך שמלת הכלה שלה לא מעט שעות במהלך יום החתונה.

דבר נוסף שכדאי להקדיש לו מחשבה היא בחירת הבד. ישנם לא מעט בדים שמתאימים לעיצוב שמלות כלה לחרדיות. אלו הם בדים שאינם שקופים, אלא אטומים ועוטפים את הגוף בצורה טובה ומחוייטת.

מומלץ להקדיש התייחסות לתפירה מקצועית. בגלל שמדובר בדרך כלל בבדים איכותיים מאד וגם מחוייטים, יש צורך בתופרת עם ניסיון רב בעיצוב ובתפירה של שמלות כלה. תופרת מקצועית תוכל לוודא שהמידות של השמלה מדוייקות ומתאימות להגדרות הצניעות ולמבנה הגוף של הכלה.

לבסוף, אסור לשכוח את העיטורים. העובדה שמדובר בשמלת כלה צנועה לא מחייבת אותנו להימנע מעיטורים עדינים כמו פנינים, תחרות עדינות או אלמנטים קישוטיים אחרים. בכל זאת מדובר בשמלת כלה והכלה שמתכוננת לחתונתה רוצה להרגיש בשמלת הכלה שלה הכי יפה ומטופחת שאפשר.

 

בחירת מעצבת שמלות כלה

אחד הדברים שיקבעו אם שמלת הכלה שלך תהיה מוצלחת או לא, הוא כמובן בחירת המעצבת. חשוב לבחור במעצבת שמלות כלה שמתמחה ויש לה קולקציה של שמלות כלה לחרדיות.

המעצבת צריכה להיות מישהי שהכלה ובנות משפחתה יוכלו לשבת איתה, לדבר איתה ולעצב ביחד שמלה שתענה על כל הציפיות. מומלץ לבחור במישהי עם ניסיון, שכבר עובדת בתחום ויכולה להציע רעיונות שיתאימו לאותה כלה ולבצע את עיצוב ותפירת השמלה על הצד הטוב ביותר.

העובדה שמדובר ביום החתונה, יום רגיש ועדין, משמח ומרגש מאד, מחייבת כל כלה לבחור בקפידה את המעצבת שתעצב לה את שמלת הכלה. הרגישות, יכולת ההקשבה של המעצבת, היכולת שלה להתאים את העיצוב לדרישות הצניעות וכמובן האפשרות להתכונן לחתונה עצמה במקום נעים ומזמין. כל אלו הם תנאי חובה בבחירת המעצבת וסלון הכלות.

 

בסטודיו אושי קולקציית שמלות כלה גם לחרדיות

בסטודיו שלי, סטודיו אושי, אני מארחת כלות מהמגזר החרדי שרוצות למצוא שמלות כלה מתאימות. כל כלה שמגיעה אל הסטודיו זוכה ליחס חם ורגיש, להתאמה אישית של שמלת הכלה שבחרה ולעזרה בהכנות ביום החתונה.

אהבת את שמלת הכלה? כתבי לנו

css.php
Call Now Button